Tdnoz Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Forord: En venn bytta tower med meg så jeg fikk bedre kjøling. Så fant jeg ut spontant en dag at jeg skulle rydde i kabinettet og lakkere det. Så ble det bare til at jeg skulle modde det helt ut. Towret her har så mange navn at jeg trur jeg døper det Tinted Scorpio Orginalen: Modden: Det første som ble gjort var å skifte ut gitteret som var i sidedøren med noe som så bedre ut. "Netting" fra europris:(nytt bilde) Så plukket jeg fra pcn: Nedpusset: Under lakking: Ferdig med kabletrekkingen: Helt Ferdig: Medaljens bakside: NB! Bildene er tatt med w800i så det er ikke 100%... kan ikke ta bilder heller Kommentarer postes Her Den Uoffesielle tips tråden min Endret 14. september 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Ider: -Pcn skal være svart og mestparten av plexien skal sotes til og med katodene om mulig. -Så skal jeg fjærne start og reset knappene.(fjærna) -Strekke alle knappene til front under sjult lokk -Skal ha lys under hk, lys under selve pcn ,uv lys+++++(ide hentet fra jimmydanny i grunnen) -Så skal jeg lakkere omtrent alt i svart alle sidene må opplakkers og litt opprettning -Finne en smart plass og plassere 2x40 lcd display fra microplex som jeg skal bestille snart. -Så skal jeg legge speilfilm/speil inn på bunnen og kansje toppen av towret.jeg skal lage nytt gitter framme og fikse mer lys i front. -Fronten skal stealths på en måte er ikke sikker, men skal spakle inn viftestyringen som jeg har kjøpt i disket brønnen -Skal skjære ut Hullene til viftene og legge gitter i stedet for, slik som på bildene over, merkes ikke og lager ikke extra lyd. -Sleeve ledningen som ikke er sleava -Sote Side døra/ellr sån speil film -sette den opp på cromma føtter -Spakle fronten så den blir rett ikke går innover helt nede og plassen for dørren -Kjøpe en sån som jeg bygger inn en plass Har sikkert henter mange ider fra folk men det går vell greit, vist dere sender pm så kan jeg skrive dere opp å linke så folk får credit. Endret 28. september 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) update: 31.08 MCK10UVRD Kontakter og pin-uttager, UV/Rød 1 95,00 95,00 PCC9BUV150 Kabelstrømpe, Ø9, L=1500, UV/Blå 1 27,00 27,00 PCC3BUV150 Kabelstrømpe, Ø3, L=1500, UV/Blå 1 25,00 25,00 SBCCBK Sunbeam Kald Katode Basic Kit 2 34,00 68,00 FA6080BL Fanadapter, 60-80mm, Blå 1 39,00 39,00 SBCCBB30 Sunbeam Kald Katode, 30cm, UV/Blacklight 4 29,00 116,00 Fronten når jeg starta på den Så tok jeg bort festene til den gamle dørra Så begynte jeg på å file ned knappene til starten og restarten her er den nedeste denlen jeg trente på å spakle så den ble like tykk heile veien NOEN som har store høyoppløste bilder av dette towret eller finnes dette i skechup`? Endret 1. september 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Update 4.9 en maskot og fant ei 120mm vifte.. blå seff Har begynner å klippe gitter som skal til viftene bak,framme og samt i psuen Endret 4. september 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Update 5.9 Fikk penger så jeg dro til europris å kjøpte mere gitter og spakel. Målet litt opp for å kutte til Så var det hjørnens tur Et misslykka forsøk Så ble gitterene ferdige(mye penere enn org svarte) Så laga jeg meg en teip mal som jeg overførte tilø papir så jeg skal lage gitter av Så begynte jeg å spakle først for å få bort hullene og det styggeste, skal spakles finere senere. Endret 5. september 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Update 8.9 Har pussa,fiksa og spakla og nå er det ikke lenge til jeg kan lakkere.. men det er masse små finnish så må fikses Og så er gittert til fronten nestn ferdig(5 min arbeid) Kommentarer postes Her Endret 28. september 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Update 14.9 fikk pakke på tirsdag(glemte krympestrømper..) Kjøpte inn også støv maske og 400 korna sand papir Så begynte jeg å kappe i side dørra ferdig bare å lakkere Så vaska jeg plexien og fant ut at den så helt ¤#"¤#¤ ut. vurderer å kjøpe lexan, men det er ikke billig Edit: 34x34 lexan(hærdet plexi) kjøpt 200kr Pussa på side dørra, var mange riper og noen spessielt dype også Snart klar for lakkering Må bare gå over med 800 og 1200 papir Endret 25. september 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Update 19.9 Nye deler bestilt, venter enda på lakk og har snart funnet sotfilm:cool: Fanadapter, 70-80mm, UV/klar blå Cooltek LCD display, 20x4, blå Strips, 10cm, Blå, 10 stk. MISWITCH Bryter, 230VAC, 15A, Ø12, Rødt deksel Sunbeam Thumbscrew, Skull, Messing Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Update 22.9 Fikk nye deler i går Strips Lcd Display Fan Adapter Råe tumb sreews Army Brytere til Lysene Dobbelt sidig teip for 10kr Og modd av Psu Kommentarer postes Her Endret 28. september 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Update 27.9 Tok av toppen for å kunne rette den opp og lakkere inni lettere Litt metall arbeid ble unnagjort I morgen skal fronten konverters fra 4x80 til 1x 120 vifte. Ny cpu vifte og konverter Endret 28. september 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Update 28.9 Skjært ut i fronten Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Update 2.11 Begynte å rette ut toppen, var et par store bulker: Så begynte jeg å pusse ned for å lage hull til displayet: Så ble det montert med svarte umbrako skruer:(skulle ha blanke men fant ingen som vår så små!) Kommentarer postes Her Endret 2. november 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Update 8.11 Fått Låne utstyr av vaktmesteren:P Ferdig pusset, skal bare kjøpe grunning Skal settes opp ilag med displayet så den ble demontret Fikk sleava litt Endret 9. november 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Update 15.11 Grunning på fronten og har merka alle store ugjevnheter Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Update 07.02 Etter en vinterdvale skal jeg begynne å modde,men jeg har mista herdern så..... etter helga som kommer kjøper jeg ny spakel og herder. Så har jeg spakla litt fra før: så har jeg sleeva resten av lysene, venter nå på mere krympestrømpe så jeg kan forsette på vifter og til strømledningene til lysene Nå skal jeg fikse hull til brytere, lakkere, fikse plate me hull til 120 i front. SÅ skal jeg sleeve litt, fikse start knapp og modde viftestyringen så den får en cleen look. + Så skal jeg kansje få fikset Spikes lignene føtter,En elev bedrift kan frese til kansje så vi får se. Kommentarer postes Her Endret 8. februar 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Update 07.02(del 2) Modding av ei vifte: Resultater av sleevinga: Endret 8. februar 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Update 24.02(del 2) En liten mini update: Noen nye uv reaktive kabler og alu føtter:P Kabbinette gjøres nå ferdig for å lakkes, noen endringer er gjort igjen. Bryterene skal sitte på et deksel(noen som har orginale svarte deksler til dette kabbinettet? som de kan selge?) framme på pcn og viftestyringa skal ikke brukes da hke kan gjøre jobben Endret 24. februar 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Update 28.02(del 2) Litt pussing: (hullene er ikke igjensparklet nå) Prøve montert føtterne: lakkert(ikke lakkert med 100% rett plass og temp så det blir, lakkert igjen senere) Ferdig med meteor sleevinga: Kommentarer postes Her Endret 28. februar 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Update 2.3 Fått lakkert delene for å dra på lan, men skal lakkes om senere: Fiksa holder til 120mm vifta i plexi: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå