daniel_RR Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hei, har en laptop som jeg er veldig fornøyd med. Men vil ha et program for å overstyre cpu'en, slik at den ikke går ned i effekt for å spare strøm. Vet det finnes programmer, men husker ikke navn. Forslag? Takk Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hvorfor i all verden vil du ikke ha speedstep? Det sparer MYE strøm! Prosessoren øker hastighet når det trengs, så du vil uansett ikke merke noen form for hastighetstap... Lenke til kommentar
daniel_RR Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Hvorfor i all verden vil du ikke ha speedstep? Det sparer MYE strøm! Prosessoren øker hastighet når det trengs, så du vil uansett ikke merke noen form for hastighetstap... 6774814[/snapback] Vet at det sparer mye strøm, men vil bare ha et program for å overstyre CPU'en. Kjekt å ha Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Finnes et program som heter notebook hardware control.... trur det funker bare på centrino maskiner, men det kan være nyere versjoner som funker på andre typer... Har dessverre ikke nettsiden i huet, så du får google etter det selv... Bruker programmet på min egen maskin til å bestemme klokkefrekvensen cpu'en skal kjøre på... pluss at det har noen andre funksjoner som jeg ikke bruker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå