spot_ Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Jeg har planer om å bestiller meg en ny PC i nermeste framtid. Jeg skal bestille den i deler. Jeg har studert den nye Intel prossessoren (core2 duo) og har bestemt meg for å gå for E6600. Som kabinett har jeg planer om shuttle, og der er jeg litt i tvil fordi jeg vet ikke helt sikkert hvilket hovedkort som støtter denne prossessoren. Jeg tror jeg går for Sapphire Radeon X1900 XTX som mitt skjermkort. Som ram skal jeg gå for Corsair TWIN2XP2048-6400C4 (vist du vet om noe litt billigere men like bra så kom med det). Det vil si jeg også må ha et hovedkort som støtter TWIN2 og Intel core2 duo. Som harddisk skal jeg ha Western Digital Caviar 320GB S-ATA som har 16MB Cache og 7200rpm. Denne skal jeg ha 2 av. Jeg vil gjerne at dere skal komme med så mange forslag som mulig, fordi jeg vil gjerne ha den beste gaming PCen for denne prisen(12-14K). Mva. Eqip Endret 31. august 2006 av eqip Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå