-JallaMann- Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 La igår inn Vista Pre-RC1, og den fungerte ganske greit. Men etter at jeg la inn en vista beta 2 driver (skal funke i pre-rc1) til mitt SB X-Fi, så oppstod et problem. Hver gang Vista starter og muspeker og versjons-teksten nede i hjørnet kommer opp, så restarter maskinen. Samme skjer i "safe mode" og "last known good config". Den skrur først av alle hd'ene, så restarter maskinen. Noen som har vært borti noe lignende? Har fortsatt til gode å prøve og reparere via DVD'en. Det skal prøves etter jobb med mindre noen har andre forslag. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Konklusjonen må være at du fortsatt kjører et beta os med beta driver, og ting ikke fungerer helt enda. Så da blir det enden å reinstalle eller å reparere. Det her må du nesten regne med når du kjører beta Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Joda, er klar over det. Bare tenkte jeg skulle høre om det var andre som har opplevd det samme. Får som sagt ikke kommet inn i vista uansett hva jeg gjør. Men da får vi se om ikke DVD'en gjør underverker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå