tigergutten Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kanskje VG bør bruke mer tid på å skrive teksten enn de har brukt her? :!: Blir Se&Hør lookalike, kopier bilde, finn på tekst (men i det minste skriv riktig) vg.bmp Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Haha, det der var stortabbe da. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Um...hva er feil ? Samme sier jeg, klarer heller ikke se feilen Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) De motsier seg selv i teksten. En av de får GJENLEVENDE og at han er DØD. Hadde de slengt inn et var så hadde det blitt riktig. Endret 31. august 2006 av Lolliken Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Han var gjenlevende frem til Onsdag, noe man også vil tolke ut fra teksten. Det får være grenser på å være språk-nazi, selv om jeg liker å plage folk som ikke kan ord delings reglene eller og skrive å/og. PS: jeg skal gi deg fire tegn som et hint til neste morsomme bilde, for å bedre opplevelsen for andre brukere: . j p g Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det får være grenser på å være språk-nazi, selv om jeg liker å plage folk som ikke kan ord delings reglene eller og skrive å/og. Unnskyld meg, men jeg må le litt. Det heter orddeling, ikke ord deling. Eid... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det får være grenser på å være språk-nazi, selv om jeg liker å plage folk som ikke kan ord delings reglene eller og skrive å/og. Unnskyld meg, men jeg må le litt. Det heter orddeling, ikke ord deling. Eid... 6777759[/snapback] det var nok med vilje, du.... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Gjenferd er han blitt hehe Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det får være grenser på å være språk-nazi, selv om jeg liker å plage folk som ikke kan ord delings reglene eller og skrive å/og. Unnskyld meg, men jeg må le litt. Det heter orddeling, ikke ord deling. Eid... 6777759[/snapback] For det første heter det orddelingsreglene, så den var vel rimelig overlagt. Jeg gir deg forøvrig en e-klem om du finner flere skrive feil i den setningen, smartypants =) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det får være grenser på å være språk-nazi, selv om jeg liker å plage folk som ikke kan ord delings reglene eller og skrive å/og. Unnskyld meg, men jeg må le litt. Det heter orddeling, ikke ord deling. Eid... 6777759[/snapback] For det første heter det orddelingsreglene, så den var vel rimelig overlagt. Jeg gir deg forøvrig en e-klem om du finner flere skrive feil i den setningen, smartypants =) 6777984[/snapback] Og skrive å/og eller... Å skrive å/og... Gi meg den e-klemmen. skrive feil har du nå skrevet, men jeg har en liten følelse av at den var med vilje. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Og skrive å/og eller... Å skrive å/og... Gi meg den e-klemmen. skrive feil har du nå skrevet, men jeg har en liten følelse av at den var med vilje. 6778093[/snapback] Dobbel e-klem til deg =) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jepp.. De mente sikkert at han var en av de gjenlevende.. Jeg hadde ikke sett feilen om ikke jeg skulle se etter en. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det får være grenser på å være språk-nazi, selv om jeg liker å plage folk som ikke kan ord delings reglene eller og skrive å/og. Unnskyld meg, men jeg må le litt. Det heter orddeling, ikke ord deling. Eid... 6777759[/snapback] For det første heter det orddelingsreglene, så den var vel rimelig overlagt. Jeg gir deg forøvrig en e-klem om du finner flere skrive feil i den setningen, smartypants =) 6777984[/snapback] Særskrivingsreglene, mener du vel? Orddelinger når du deler et ord med binnestrek på slutten av en linje. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Dette er jo ingen feil! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Særskrivingsreglene, mener du vel? Orddelinger når du deler et ord med binnestrek på slutten av en linje. 6778340[/snapback] Kek, who cares. Det heter orddelingsfeil, gjør det ikke? Jaja, da har jeg lært meg noe nytt. Særskrivingsregler høres nynorsk ut, btw, og da skriver jeg det ikke av prinsipp. Nynorsk bør utryddes. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Særskrivingsreglene, mener du vel? Orddelinger når du deler et ord med binnestrek på slutten av en linje. 6778340[/snapback] Kek, who cares. Det heter orddelingsfeil, gjør det ikke? Jaja, da har jeg lært meg noe nytt. Særskrivingsregler høres nynorsk ut, btw, og da skriver jeg det ikke av prinsipp. Nynorsk bør utryddes. 6778790[/snapback] http://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%A6rskriving Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Syns det var litt morsomt jeg :!: Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Morsomt at folk gidder å reagere. Det var ingenting feil i den setningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå