Gå til innhold

Vg, bruk mer tid på teksten

tigergutten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han var gjenlevende frem til Onsdag, noe man også vil tolke ut fra teksten. Det får være grenser på å være språk-nazi, selv om jeg liker å plage folk som ikke kan ord delings reglene eller og skrive å/og.

PS: jeg skal gi deg fire tegn som et hint til neste morsomme bilde, for å bedre opplevelsen for andre brukere:

. j p g

Lenke til kommentar
Det får være grenser på å være språk-nazi, selv om jeg liker å plage folk som ikke kan ord delings reglene eller og skrive å/og.

Unnskyld meg, men jeg må le litt. Det heter orddeling, ikke ord deling. Eid... :D

6777759[/snapback]

det var nok med vilje, du....

Lenke til kommentar
Det får være grenser på å være språk-nazi, selv om jeg liker å plage folk som ikke kan ord delings reglene eller og skrive å/og.

Unnskyld meg, men jeg må le litt. Det heter orddeling, ikke ord deling. Eid... :D

6777759[/snapback]

For det første heter det orddelingsreglene, så den var vel rimelig overlagt. Jeg gir deg forøvrig en e-klem om du finner flere skrive feil i den setningen, smartypants =)

Lenke til kommentar

6777759[/snapback]

For det første heter det orddelingsreglene, så den var vel rimelig overlagt. Jeg gir deg forøvrig en e-klem om du finner flere skrive feil i den setningen, smartypants =)

6777984[/snapback]

Og skrive å/og eller... Å skrive å/og...

Gi meg den e-klemmen. skrive feil har du nå skrevet, men jeg har en liten følelse av at den var med vilje.

Lenke til kommentar

6777759[/snapback]

6777984[/snapback]

Særskrivingsreglene, mener du vel? Orddelinger når du deler et ord med binnestrek på slutten av en linje.

Lenke til kommentar
Særskrivingsreglene, mener du vel? Orddelinger når du deler et ord med binnestrek på slutten av en linje.

6778340[/snapback]

Kek, who cares. Det heter orddelingsfeil, gjør det ikke? Jaja, da har jeg lært meg noe nytt.

Særskrivingsregler høres nynorsk ut, btw, og da skriver jeg det ikke av prinsipp. Nynorsk bør utryddes.

Lenke til kommentar

6778340[/snapback]

Kek, who cares. Det heter orddelingsfeil, gjør det ikke? Jaja, da har jeg lært meg noe nytt.

Særskrivingsregler høres nynorsk ut, btw, og da skriver jeg det ikke av prinsipp. Nynorsk bør utryddes.

6778790[/snapback]

http://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%A6rskriving

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...