larschroe Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hva med å lage en enhet som slukker kupelyset i bilen etter for eksempel 15 minutter? På den måten unngår man at batteriet tømmes hvis en dør ikke blir skikkelig lukket. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hællæ! Som mange andre skal jeg starte opp en UB bedrift i de nærmeste dagene, og igjen som flere mange er vi passe tom for ideer som kan selge og realisere. Dermed; Hva ønsker egentlig Ola Nordmann seg i hverdagen, som kanskje han har ønsket seg lenge og er enkelt, men allikevell umulig og få tak i. Takker for all hjelp og innspill, også hvis dere har noen råd til hvordan drive en UB bedrift. :-) 6774716[/snapback] Sjekk innom America's Next Inventor og stjel noen idéer derifra. Ungdomsbedrifter blir sjeldent saksøkt. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Importer bonsai-trær og selg disse. Jeg skal ha 4 om prisen er overkommelig. SumSar skal også ha noen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Spill wow og selg accounter. Når dere blir gode så drar dere inn en level 60 på ei uke, da har du 1000 letjente kroner. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva med å lage en enhet som slukker kupelyset i bilen etter for eksempel 15 minutter? På den måten unngår man at batteriet tømmes hvis en dør ikke blir skikkelig lukket. 6779790[/snapback] hmm..dette finnes allerede i biler. Tenker du på en egen enhet da ? Isåfall må det være enklere å kjøpe en litt stor kondensator\batteri og koble til. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fint vær ville vært en slager. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Isåfall må det være enklere å kjøpe en litt stor kondensator\batteri og koble til. 6782130[/snapback] Den må i såfall være VEEEELDIG stor. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Isåfall må det være enklere å kjøpe en litt stor kondensator\batteri og koble til. 6782130[/snapback] Den må i såfall være VEEEELDIG stor. 6782351[/snapback] Næ, hvorfor det ? Er ikke akkurat xenon-pærer du har i kupeèn vel ? Har ikke lekt meg med så mange kondesatorer opp gjennom tidene, men et batteri burde forsyne lyset i bilen en stund uten å være for stort. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Den bør jo vare lenge nok til at man får seg selv og alle sakene ut av bilen. 10-15 minutter burde være bra. Kanskje du misforsto? Meningen var at om en dør blir stående åpen lenge, for eksempel hvis den ikke blir lukket skikkelig, skal lyset slukke etter en tid selv om døren er åpen. Da unngår man å komme til en bil med flatt batteri når man skal kjøre til jobb om morgenen fordi lillesøster ikke smalt igjen døren hardt nok, og det dumme lyset stod på hele natten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Lag sparkesykler med ordentlig store hjul med luft i og skikkelige bremser, slik at de har et bruksområde utover nylagt betonggulv. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Importer bonsai-trær og selg disse. Jeg skal ha 4 om prisen er overkommelig.SumSar skal også ha noen. 6780857[/snapback] Og jeg!Har vannvittig lyst på et fint bonsaitre. Men tror jeg skals tikke innom en ordentlig forhandler, no offence to you guys. Jeg kan nevne at jeg selv hadde markedsføring på Videregående Kurs 1 (andre trinn på videregående). Hadde da også ungdomsberift sammen med to andre. Prøvde å selge data reperasjonstjenester ol. i Bergen, men funket dårlig. Er ikke noe marked for det lengre. Uansett, om du har noen spørsmål vedrørende selve det med markedsføring kan jeg sikkert svare på noen spørsmål Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Den bør jo vare lenge nok til at man får seg selv og alle sakene ut av bilen. 10-15 minutter burde være bra. Kanskje du misforsto? Meningen var at om en dør blir stående åpen lenge, for eksempel hvis den ikke blir lukket skikkelig, skal lyset slukke etter en tid selv om døren er åpen. Da unngår man å komme til en bil med flatt batteri når man skal kjøre til jobb om morgenen fordi lillesøster ikke smalt igjen døren hardt nok, og det dumme lyset stod på hele natten. 6782971[/snapback] jeg forstod, men tror ikke du trenger store batteriet for å drive noen usle pærer i 10-15 minutt. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Lag og selg forstørrelsesglass til mobiltelefonskjermen, det er gjort før men har potensiale.. 6774733[/snapback] Jeg kunne ikke tenkt meg det. 6779165[/snapback] nei du nei, men hva med alle de svaksynte her i landet? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) kan ta serrioest aa satse paa ølbrygging da voresoel har en "open-source" oppskrift dere kan bruke Endret 3. september 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Skal jo litt tillatelser til for å selge øl. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ønsker meg gigabit linje jeg Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Spill wow og selg accounter. Når dere blir gode så drar dere inn en level 60 på ei uke, da har du 1000 letjente kroner. 6780868[/snapback] Jeg vet om en som har tjent 50 mill på dette. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Fint vær ville vært en slager. 6782192[/snapback] Kan jeg aldri tenke meg. Hvem vil vel ha det? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Spill wow og selg accounter. Når dere blir gode så drar dere inn en level 60 på ei uke, da har du 1000 letjente kroner. 6780868[/snapback] Jeg vet om en som har tjent 50 mill på dette. 6796574[/snapback] Kan ikke tjene mer enn 140000 avgiftsfritt. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Spill wow og selg accounter. Når dere blir gode så drar dere inn en level 60 på ei uke, da har du 1000 letjente kroner. 6780868[/snapback] Jeg vet om en som har tjent 50 mill på dette. 6796574[/snapback] Kan ikke tjene mer enn 140000 avgiftsfritt. 6797963[/snapback] hva mener du med det? man kan tjene så mye man vil på å selge accounts... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå