HoaXed Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hællæ! Som mange andre skal jeg starte opp en UB bedrift i de nærmeste dagene, og igjen som flere mange er vi passe tom for ideer som kan selge og realisere. Dermed; Hva ønsker egentlig Ola Nordmann seg i hverdagen, som kanskje han har ønsket seg lenge og er enkelt, men allikevell umulig og få tak i. Takker for all hjelp og innspill, også hvis dere har noen råd til hvordan drive en UB bedrift. :-) Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) bedre veier er vel et godt forslag. enkelt men kan litt utfor deres "liga" Endret 31. august 2006 av Breiker Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 bedre veier er vel et godt forslag.enkelt men kan litt utfor deres "liga" 6774722[/snapback] :!: Indeed Fra en ungdomsbedrift kunne jeg ha ønsket meg, ehhm ? Uhmm ? Ingen ting! Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Lag og selg forstørrelsesglass til mobiltelefonskjermen, det er gjort før men har potensiale.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Vi lage frokostbrett på skola. EDIT: <--- Jai vara gebrokken. Vi fikk bestillinger i bøtter å spann. Men vi fikk aldri produsert så mange så Endret 31. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 bedre veier er vel et godt forslag.enkelt men kan litt utfor deres "liga" 6774722[/snapback] Kan se hva vi får gjort med den saken.... Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Når jeg var med i UB på skolen så lagte vi luer med eget design. Vi fikk solgt flere enn vi klarte å lage. Vi strikket dem riktignokk selv.. Endret 31. august 2006 av Magikaren Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Mister jo hele morroa hvis du lar noen andre finne på en ide? Har jo ikke så mye å være stolt av hvis du setter igang produksjon av ett produkt du ikke har kommet opp med selv. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Mister jo hele morroa hvis du lar noen andre finne på en ide? Har jo ikke så mye å være stolt av hvis du setter igang produksjon av ett produkt du ikke har kommet opp med selv. 6775566[/snapback] Bortsett fra alt arbeidet. Hva med.. vann? Flere som har lykkes GROVT med det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kjenner en som drev med vann, TottaUB.com De holdt på med en avtale med et hotell i Hong Kong, som ville kjøpe vannet. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jepp. De tappet springvann på flaske. Faktisk hadde NHO konferanse på et lokalt hotell og kjøpte 200 flasker som de delte ut til delegatene, 20 kroner stykk tror jeg. AKKURAT det samme vannet som i springen. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hva ønsker egentlig Ola Nordmann seg i hverdagen, som kanskje han har ønsket seg lenge og er enkelt, men allikevell umulig og få tak i. 6774716[/snapback] Øl, fitte og hornmusikk. (Rene Kinder-egget, dette ...) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hva ønsker egentlig Ola Nordmann seg i hverdagen, som kanskje han har ønsket seg lenge og er enkelt, men allikevell umulig og få tak i. 6774716[/snapback] Øl, fitte og hornmusikk. (Rene Kinder-egget, dette ...) 6776340[/snapback] 17. mai på Blitz-huset? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 noen råd til hvordan drive en UB bedrift. :-) 6774716[/snapback] Hvordan drive en ungdomsbedrift bedrift? Vi lagde ølflaskeåpnere i fjor. Med en selvlagd 3/4 mutter og håndtak. Rustfritt. Slo egentlig ikke så veldig an. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Gratis eskortetjeneste! (hvis en betaler for det, blir det ulovlig) Kan garantere at dere får masse kunder og masse publisitet! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Eskortetjeneste er ikke ulovlig. Prostitusjon ei heller. Men dersom en ungdomsbedrift tar inn penger for prostitusjon er det halikkvirksomhet. Å være agentbyrå for eskortetjeneste er ikke ulovlig. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Større kondomer. 6777154[/snapback] Ja, det trenger særlig du som har minst pikk av alle her på forumet. Selg t-skjorter som dere har designet, frokost- eller lunchbrett eller hold kurs i noe dere er flinke til. God markedsføring er egentlig det eneste som trengs, i tillegg til et fungerende produkt da. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Tilby å gjøre lekser for folk Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Lag og selg forstørrelsesglass til mobiltelefonskjermen, det er gjort før men har potensiale.. 6774733[/snapback] Jeg kunne ikke tenkt meg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå