wazzza Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg var SÅ || lang unna å kjøre i rævva på en bil da jeg kjørte moped. Jeg akselerte mellom to rundkjøringer ved et treningstudio. Seff var det ei fin berte som holdt på.. Plutselig bremset bilen foran meg. Da jeg endelig stoppet måtte jeg ha forhjulet på skrå for å ikke treffe biln... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 se.. men ikke røre 6775658[/snapback] "Se" er noe man gjør på veien, "røre" er noe man gjør på damene. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Du er nok ikke den eneste som ser på damer. Har flere kompiser av meg som ikke tør gå med meg på kjøpesenter pga jeg snur meg etter hver eneste jente. Jeg synes det ikke gjøre noe, men det gjør tydligvis de Trodde det var helt normalt jeg Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Bare å se det, men pass på å ikke se så mye at du kjører ut, eller på noen. Du kan jo bare kjøre sakte slik at du kan se mye uten å kjøre uforsiktig. Eller så kan du jo bare passe på å se godt på veien før du ser på damene Lenke til kommentar
DNA Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Få tanken inni hodet ditt "Se på veien ikke damene, se på veien ikke damene" Tenk sån 100000 ganger og du er kanskje kurert. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Du er nok ikke den eneste som ser på damer. Har flere kompiser av meg som ikke tør gå med meg på kjøpesenter pga jeg snur meg etter hver eneste jente. Jeg synes det ikke gjøre noe, men det gjør tydligvis de Trodde det var helt normalt jeg 6776754[/snapback] Hvis jeg skal dømme utifra avataren din, så er du like besatt som oyvind dahle. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hva har du egentlig speil til? Bruk speilene når du kjører forbi. Får sjekket ut den beste siden da, og damen din trenger ikke å få vite en drit Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Stopp bilen og ta deg en runk Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det går desverre ikke haddis. Så bare steng denne threaden. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hva med å dra loffen før du kjører? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Begynn og gomle antidepressiva så bryr du deg ikke lenger Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hva med å dra loffen før du kjører? 6777531[/snapback] Hva med å dra loffen mens du kjører? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hva med å dra loffen før du kjører? 6777531[/snapback] Hva med å dra loffen mens du kjører? 6777600[/snapback] Even better! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Mens han kjører? Da kan han ihvertfall risikere å kjøre ned folk Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kan jo bare kjøre med bussen og ta med kamera. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kan jo bare kjøre med bussen og ta med kamera. 6777688[/snapback] Starte blogg =) Lenke til kommentar
banjo_kari Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 for et par måneder siden, da jeg satt bak rattet, så jeg en elg det var første gang jeg noen gang har sett elg, og jeg ble helt satt ut øynene mine festet seg på den vakre skapningen, og selvfølgelig så følger jo bilen blikket... det var sekundet før jeg kjørte på den, da moren min skrek fra baksetet at det var en veps i bilen, det trakk meg fort tilbake til virkeligheten :!: takket være den vepsen slapp jeg unna med skrekken.... jeg tør ikke engang å tenke på hva som kunne ha skjedd om den doningen havnet på panseret Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Har en fryktelig uvane med å se på damer når jeg kjører bil. Jeg mener, sommmer betyr korte miniskjørt og pushup BH. NAM! Øynene mine går dønn automatisk til den fineste jenta. I går holdt jeg på å gjøre det store. I det jeg kommer til et gangfelt kommer det ei fin brunette på andre siden av veier. Å ut fra ingen steder ligger det nesten ei gammel dame på panseret mitt Dessuten tror jeg ikke dama er så glad i at jeg ser på andre damer når jeg kjører bil. Jeg er redd en dag at hun kommer til å klore ut øynene mine. 6774696[/snapback] Det ordner seg selv når du hører lyden av "ben som knekker og kjøtt som sprekker"* og bilen krøller seg rundt en lyktestolpe. *Raga rockers god natt. Endret 31. august 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå