Gå til innhold

Hvordan kan jeg slutte å se på alle damene?

Anbefalte innlegg

Jeg var SÅ || lang unna å kjøre i rævva på en bil da jeg kjørte moped. Jeg akselerte mellom to rundkjøringer ved et treningstudio. Seff var det ei fin berte som holdt på.. Plutselig bremset bilen foran meg. Da jeg endelig stoppet måtte jeg ha forhjulet på skrå for å ikke treffe biln...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er nok ikke den eneste som ser på damer. Har flere kompiser av meg som ikke tør gå med meg på kjøpesenter pga jeg snur meg etter hver eneste jente. Jeg synes det ikke gjøre noe, men det gjør tydligvis de :p Trodde det var helt normalt jeg :p

6776754[/snapback]

Hvis jeg skal dømme utifra avataren din, så er du like besatt som oyvind dahle.

Lenke til kommentar

for et par måneder siden, da jeg satt bak rattet, så jeg en elg :love:

det var første gang jeg noen gang har sett elg, og jeg ble helt satt ut :no:

øynene mine festet seg på den vakre skapningen, og selvfølgelig så følger jo bilen blikket... det var sekundet før jeg kjørte på den, da moren min skrek fra baksetet at det var en veps i bilen, det trakk meg fort tilbake til virkeligheten :!:

takket være den vepsen slapp jeg unna med skrekken.... jeg tør ikke engang å tenke på hva som kunne ha skjedd om den doningen havnet på panseret :hm:

Lenke til kommentar
Har en fryktelig uvane med å se på damer når jeg kjører bil. Jeg mener, sommmer betyr korte miniskjørt og pushup BH.

NAM!

Øynene mine går dønn automatisk til den fineste jenta. I går holdt jeg på å gjøre det store. I det jeg kommer til et gangfelt kommer det ei fin brunette på andre siden av veier. Å ut fra ingen steder ligger det nesten ei gammel dame på panseret mitt  :scared:

Dessuten tror jeg ikke dama er så glad i at jeg ser på andre damer når jeg kjører bil. Jeg er redd en dag at hun kommer til å klore ut øynene mine.  :p

6774696[/snapback]

Det ordner seg selv når du hører lyden av "ben som knekker og kjøtt som sprekker"* og bilen krøller seg rundt en lyktestolpe.

*Raga rockers

god natt.

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...