Gå til innhold

Hvordan kan jeg slutte å se på alle damene?

Anbefalte innlegg

Har en fryktelig uvane med å se på damer når jeg kjører bil. Jeg mener, sommmer betyr korte miniskjørt og pushup BH.

NAM!

Øynene mine går dønn automatisk til den fineste jenta. I går holdt jeg på å gjøre det store. I det jeg kommer til et gangfelt kommer det ei fin brunette på andre siden av veier. Å ut fra ingen steder ligger det nesten ei gammel dame på panseret mitt :scared:

Dessuten tror jeg ikke dama er så glad i at jeg ser på andre damer når jeg kjører bil. Jeg er redd en dag at hun kommer til å klore ut øynene mine. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viljestyrke er tingen, det er ikke lett, men du kan se rett frem samtidig som du skuler til høyre slik får du med deg begge tinga på engang.. At dama di klager er vel bare å overse, det spriter opp forholdet om kvinnsa føler de har litt konkurranse :)

Lenke til kommentar

Fordi om du har dame/mann så er du ikke blind.

Dama di ser på rævva til andre gutter hun også. Hun er bare flinkere til å skjule det.

Jeg ser på andre jenter jeg også, men det er det eneste. Er ikke akkurat sånn at jeg springer etter ei pen jente for å få hu med meg hjem.

Om du skjønner så er det HELT normalt for ALLE å se på det motsatte kjønn, eller det samme for de som foretrekker det.

Lenke til kommentar

Dump dama. Da kan du gjøre hva du vil! Haha.

Neida, som flere han nevnt så er det helt normalt. Men litt viljestyrke skader nok ikke. Der er også forskjell på å "se" og "stirre".

Prøv å ikke se så mye andre damer rundt din egen, så venner du deg til det. Og ikke glem å se mye din egen heller. Det gir kudos.

Off topic:

Forøvrig så finnes det undersøkelser som tyder på at man ser like mye, om ikke mer, på andre av sitt eget kjønn. Det ligger i underbevisstheten å sjekke konkurransen vet du! :)

Lenke til kommentar
Off topic:

Forøvrig så finnes det undersøkelser som tyder på at man ser like mye, om ikke mer, på andre av sitt eget kjønn. Det ligger i underbevisstheten å sjekke konkurransen vet du! :)

6774832[/snapback]

Ja vi må vel ut å analysere markedet :hmm:

Lenke til kommentar
Kutt av deg ballene :)

6774731[/snapback]

Du har alltid de beste og minst smertefulle løsningen til alt.

Åssen skal jeg slutte å bli opphisset ? Kutte av meg tissen ?

6774747[/snapback]

Ja..?

6775010[/snapback]

ouch..

ouch..

Ouch...

:(:(:(

slemme løsninger

Lenke til kommentar

Hva?? Hvorfor i huleste skal du gjøre noe med det? Bare innse at du er mann. Vi er født til å se på lekre snuskete damer der de vandrer i sine trange miniskjørt og solbrune kropper... At en eller annen pensjonist ender sine dager er collateral damage. Ho trenger tross alt ikke å gå der du kjører... :p

Jeg for min del ønsker meg en sånn kontroll som er i den nyeste Adam Sandler filmen... se damene gå over veien gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang...

Lenke til kommentar
Hva?? Hvorfor i huleste skal du gjøre noe med det? Bare innse at du er mann. Vi er født til å se på lekre snuskete damer der de vandrer i sine trange miniskjørt og solbrune kropper... At en eller annen pensjonist ender sine dager er collateral damage. Ho trenger tross alt ikke å gå der du kjører... :p

6775339[/snapback]

Du har overbevist meg! Nå skal jeg straks kjøre til oslo. La oss håpe det er masse fine damer på veien :dribble:

Lenke til kommentar

Er helt naturlig å sjekke ut andre damer, dette er noe dama di ikke skal bry seg om. Jenter har en sær tendens til å tru at vi karer ikke liker henne lenger når vi ser ei fin dame, men greia er jo at vi bare vil se.

Uansett, er vel ingen løsning på dette, kanskje sette en strikk rundt junior, og smekke den over hver gang du tar deg i å se på ei dame?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...