fanco Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Heisann, har akkurat kjøpt meg en acer 5102 fra psdata, som jeg er meget fornøyd med. Bortsett fra at når den (på forelesning) står lenge nok til å gå i dvalemodus er det ingen måte å få den tilbake på. Jeg trykker på power og jeg hører ting skjer, men skjermen er like svart. Venta en time for å se om det kunne være at det bare tok umenneskelig lang tid, men hjalp lite. Noen som har forslag?(Har prøvd med to xp-installasjoner, ingen forskjell) hw er turion 64 1,6 1gb ram dvd-r/rw wan 120gb hd radeon x1100 Endret 31. august 2006 av fanco Lenke til kommentar
elkenzaal Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Heisann, har akkurat kjøpt meg en acer 5102 fra psdata, som jeg er meget fornøyd med. Bortsett fra at når den (på forelesning) står lenge nok til å gå i dvalemodus er det ingen måte å få den tilbake på. Jeg trykker på power og jeg hører ting skjer, men skjermen er like svart. Venta en time for å se om det kunne være at det bare tok umenneskelig lang tid, men hjalp lite. Noen som har forslag?(Har prøvd med to xp-installasjoner, ingen forskjell) hw er turion 64 1,6 1gb ram dvd-r/rw wan 120gb hd radeon x1100 6774551[/snapback] Kan det være noen Biosinstillinger som sier noe om hvordan Hibernate fungerer? Ikke vet jeg, men er verdt et forsøk. Kanskje også chipset driverne til maskinen kan oppdateres? Eller kanskje manualen for maskinen kan leses? Lenke til kommentar
fanco Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Heisann, har akkurat kjøpt meg en acer 5102 fra psdata, som jeg er meget fornøyd med. Bortsett fra at når den (på forelesning) står lenge nok til å gå i dvalemodus er det ingen måte å få den tilbake på. Jeg trykker på power og jeg hører ting skjer, men skjermen er like svart. Venta en time for å se om det kunne være at det bare tok umenneskelig lang tid, men hjalp lite. Noen som har forslag?(Har prøvd med to xp-installasjoner, ingen forskjell) hw er turion 64 1,6 1gb ram dvd-r/rw wan 120gb hd radeon x1100 6774551[/snapback] Kan det være noen Biosinstillinger som sier noe om hvordan Hibernate fungerer? Ikke vet jeg, men er verdt et forsøk. Kanskje også chipset driverne til maskinen kan oppdateres? Eller kanskje manualen for maskinen kan leses? 6774822[/snapback] Ingen BIOS innstillinger i denne BIOSen ihvertfall... chipset drivere er de nyeste og Håndboka sier ikkenoe om hva det kan være hvis pcen ikke vil ut av hibernate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå