Abnorm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Først en link: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PCG70B&mcat= Modell: Lian Li PC-G70B Hvordan er fronten på dette kabinette? Blir cd/dvd synlig i fronten på denne, eller er det en slik "dør/ garasje port" som dekker over cd/dvd, som gjør at dette ikke blir synlig? Ønsker meg en kabinett som er "åpen". dvs at cd/dvd ikke er skjult. Ellers... Noen med arfaring fra dette kabinette? Hørt at Lian Li kabinettene er 100% stål? Er dette et godt kabinett og hvorfor? Endret 31. august 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har hatt Lian-Li i snart 3 år, og er kjempe fornøyd Så det er å anbefale. Som bildet viser, har den ikke en dør foran skuffene. Og Lian-Li er 100% aluminiom. Hadde det vært stål hadde det vært litt tungt Birger Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Godt og høre... Men jeg har gjort noen søk på google, å da fant jeg bilder av en slik dør/port jeg nevnte over. Derfor jeg måtte spøre... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Microplex pleier som regel å legge ved riktig bilde. Birger Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Godt og høre...Men jeg har gjort noen søk på google, å da fant jeg bilder av en slik dør/port jeg nevnte over. Derfor jeg måtte spøre... 6774580[/snapback] Tenker du på dette DEKSEL Det kan du montere foran dvdèn så blir den skjult. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Ja, en slik en... Fint at dette ikke er på kabinette da. Hvordan virker disse støymattene, gjør de jobben sin? (eller bortkastet penger) http://www.microplex.no/product.aspx?pid=NC2883&mcat=39s155 Ser også at kabinette har to utganger for strømforsyning. Vil det en hullet bli stående åpent, eller følger det med noe som kan dekkes over? Endret 31. august 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 De du linker til er for PC70 eller PC71. Mens kabinettet i første post er PCG70B. Er derfor ikke sikker på om de passer sammen. Men kan være lurt å investere i støydemping. Birger Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Kjøpte Toweret som jeg har nevnt over. Ble derimot ikke helt overbevist av toweret. Ja, den var 100% alliminium, men platene rundt er ikke tykke og virker dermed ikke så solide som jeg hadde håpet på. Da jeg skulle montere hovedkorte, slet jeg med hullet (senter) som skulle passe til hovedkorte. Det gikk til slutt, men hullet var en liten millimeter feil borret og skapte derfor litt problemer. Utseende likte jeg godt. (stilrent) Men støyer kanskje noe mer en mitt forje tower (Chieftec). Dette kommer kanskje av kabinett viftene? Det fulgte med vifter og valgte dermed å ikke fjerne disse (ville teste de ut). Tror dermed jeg velger å bytte de ut med mine tre 120mm Paps, som jeg ikke hører. + Jeg kanskje velger å kjøpe støymatter. Alt i alt sitter jeg igjen med blanede følelser, men velger å tro at dette kan bli bra med litt mer finpuss. Men forstår ikke hvorfor dette toweret koster 2000,-, hva betaler jeg mer for? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Du betaler mye for et stort kabinett laget i 100% alu, det har masse "ekstrautstyr" som også er i alu, alu er rimelig dyrt. Det følger også med 3 vifter, og kabinettet har et fint og stilrent design. Men du har helt klart betalt litt for merket. =P Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Lian-Li er merket. Og pluss at du betaler for aluminiumen. Personlig at jeg for en uke eller to siden, koblet ifra alle kabinett viftene mine. Og jeg merker en MEGA forskjell. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå