randreas69 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Hei, utrolig digg telefon jeg har fått, og i sølv... Ville prøve å overføre bilder via epost da MMS skalerer bildet til 640x480 og det blir grumset. Først prøvde jeg hotmail adressen. Telefonen vil koble til smtp.online.no Prøvde min broadpark adresse og telefonen ville koble til smtp.online.no OK, så opprettet jeg en online adresse. Nå vil en epost til smtp.online.no fungere tenker jeg? Har inntil videre ikke fått noe epost av gårde. Vil jeg sende fra utboksen sier det: "Kan ikke koble til nettverket. Sjekk tilkoblings-instillingene". Jeg surfer WAP i vilden sky, MMS og SMS fungerer. Hvorfor er jeg plutselig ikke på nett lenger når jeg vil sende en epost? Endret 31. august 2006 av randreas69 Lenke til kommentar
randreas69 Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Jeg har Telenor Fri120, vil det si jeg bør abonnere på Mobilpost Ekstra her? Lenke til kommentar
randreas69 Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Det finnes tre tilk. profiler i mobilen: Telenor Telenor Online Telenor Internett Velger jeg Telenor Online blir eposten sendt ut. Hva den første og siste skal være til er jeg ikke sikker på. Kunne de sagt det på norsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå