TSP Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 For ikke mange dagene siden kunne en la en privatperson ut en rekke bilder han hadde tatt med sitt 2MP mobilkamera, han hadde vært på messen i Leipzig. Et av bildene er tatt over danmark og helt øverst, på den siste lille biten av verdenskartet i M2TW ligger Oslo. Jeg legger ved det bildet i denne tråden, de andre uofissielle bildene kan finnes her: http://pff.swrebellion.com/index.php?topic=4626.0 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 ha ha oslo er virkelig i verdens ende, Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Haha, kult. in your face, svensker! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 innbygger tallet kommer sikkert til å være 14 eller noe. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg baserer alt mitt spill-håp på dette spillet. Om det suger så dør jeg. Lenke til kommentar
Lovegun Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Bergen burde også vært med. det var tross alt Norges store handelsby i middelalderen med fiskeeksport fra hele Vestlandet og Nord Norge. Lenke til kommentar
Benenzo Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Het ikke Bergen Bjørgvin den gangen? Burde ha vært med den også. Det var også der svartedauen kom i land i Norge i 1349. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Altså, skulle bjørgvin har vært med måtte vel kartet ha blitt gjordt litt større, om jeg ikke tar helt feil? Og i tileg så er vel ingen av total war spillene de mest historisk korrekte til enhver tid, og for det tredje hadde vel ikke bjørgvin tross alt så mye å si in the bic picture. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Altså, skulle bjørgvin har vært med måtte vel kartet ha blitt gjordt litt større, om jeg ikke tar helt feil? Og i tileg så er vel ingen av total war spillene de mest historisk korrekte til enhver tid, og for det tredje hadde vel ikke bjørgvin tross alt så mye å si in the bic picture. 6897668[/snapback] Hadde Oslo noe særlig mer å si da? Bortsett fra å være Norges hovedstad? ^^ Jeg mener kartet burde vært utvidet, men CA har vel kanskje et dårlig forhold til nordparten av Norge og Sverige Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 *kremt* Det var Nidaros som var hovestad i Norge på den tiden. Lenke til kommentar
MagicSpeed Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Og het ikke Oslo, Kristiania eller noe på den tiden? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 *kremt* Det var Nidaros som var hovestad i Norge på den tiden. 6899030[/snapback] Bah, stemmer det ja. Og het ikke Oslo, Kristiania eller noe på den tiden? 6904307[/snapback] Nei, jeg tror faktisk det var slik at den opprinnelig het Oslo, men så når den da en gang ble hovedstad ble den omdøpt til Kristiania, men så en eller annen gang etter det kalte man den Oslo igjen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 het oslo frem til 1600 eller one da den danske kongen kalte byen opp etter selg selv. så ble det oslo igjen i 1930 tror jeg Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 het oslo frem til 1600 eller one da den danske kongen kalte byen opp etter selg selv. så ble det oslo igjen i 1930 tror jeg 6904615[/snapback] Jeg tror du har rett, ikke at jeg husker så veldig mye ut av dette, men det høres hvertfall riktig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå