jfkleven Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Etter å ha startet prime95 til å teste den ene kjernen på min x2 3800, prøver jeg å starte opp prime en gang til for å kjøre test på den andre kjernen samtidig. Hver gang jeg prøver å åpne den andre gangen, lukker den nye prosessen seg, og den første som allerede kjører, åpnes. Er det noe jeg gjør feil, eller er det en bug som gjør at man ikke kan teste begge kjernene samtidig? Takker for svar Lenke til kommentar
Reite Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg mener du må kopiere mappen. Du kan altså ikke bruke samme instans av prime to ganger. Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Det fungerte ikke. Men etter å ha lest gjennom hjelpe sidene, fant jeg ut at man må starte Prime95 etterfulgt av -A. Dsv. Prime95 -A. Så da er saken løst Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 affinity 0 kjerne (1) affinity 1 kjerne (2) custom ram 800 hvis 2gb 400 hvis 1gb ram http://sp2004.fre3.com/beta/beta2.htm ny stresstester for x2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå