IcedInsanity Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hva skjer med at dette her bare laster opp ETT av bildene mine og ikke de andre..har prøvd 50 ganger nå og ikke pokker...prøver å få laget en showcase av bilen min,men det hjelper jo ikke med bare ETT bilde der!! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Du kan laste opp fleire bilete i ein tråd, det er ikkje noko problem, men ikkje på ein gong trur eg. Du må med andre ord trykke bla gjennom, og trykke "Legg til dette vedlegget" for kvart bilete du skal ha med. Om du vil plassere bileta inne i teksten, trykk "Add into post", og flytt til dit du vil ha biletet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 vet d...men når eg prøver å laste opp bilde nr to fx så går det ikke..det gikk bra med det første bildet..men ikke noen av de andre.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hva mener du med at det ikke går? Som regel får man en feilmelding opp. Hva slags type bilder er det, hvor store er bildene? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 bildet er 2270x1704 og er JPEG..det eg mener er at når eg prøverå laste opp bilde nr to..så loader siden helt ut..tar laaang tid og så når siden er refreshet så står ikke bildet mitt der..ingen feil mld heller Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 mye vits å spørre NÅR EN IKKE FÅR SVAR Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 bildet er 2270x1704 og er JPEG..det eg mener er at når eg prøverå laste opp bilde nr to..så loader siden helt ut..tar laaang tid og så når siden er refreshet så står ikke bildet mitt der..ingen feil mld heller6789060[/snapback] Hvorfor trenger du å laste opp et så stort bilde? Det er bak mål imo å legge ut et så stort bilde med mindre du skal bruke bilde til photoshop bruk ol. Det kan perhaps være et cach problem på pc'en din. Tøm cach i nettleseren du bruker og fjern cookies (eller bare de som er tilknyttet diskusjon.no) og se om det kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Fikk det til...var bildet som var for strort...tok å resizet det...da gikk d Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg