IcedInsanity Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Eg skal sende begge settene tilbake. Men kan eg kreve pengene tilbake for de første eg kjøpte nå da? For det andre paret fikk eg som bytte til det første..så de har eg ikke betalt for...fikk byttet de bare.. Endret 10. desember 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Eg skal sende begge settene tilbake. Men kan eg kreve pengene tilbake for de første eg kjøpte nå da? For det andre paret fikk eg som bytte til det første..så de har eg ikke betalt for...fikk byttet de bare.. Du kan prøve, men tror at selger i forhold til kjøpsloven er pliktig til å gi deg ny vare eller utbedre varen du har. Du kan jo gå inn på www.lovdata.no og sjekke ut kjøpsloven selv. Hele kjøpsloven: http://www.lovdata.no/all/hl-19880513-027.html Mvh Erik Endret 11. desember 2007 av erasmussen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Har bestilt og fått(ligger på posten) nye lykter fra NBS denne gangen Bilder kommer når lyktene er på Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har bestilt og fått(ligger på posten) nye lykter fra NBS denne gangen Bilder kommer når lyktene er på Ellers kan det være lurt å ta noe vannfast silikon rundt lyktene, da holder det 100% tett Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Oi,lenge siden noe har skjedd her nå. Bilen er nå på verksted,der den får seg en fiks slik at den får "bestått" på den kjekke EU kontrollen. Får bilen min tilbake i slutten av uka,og da er det på med sommerfelgene og litt småknask som eg har kjøpt i vinter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Da er bilen kommet tilbake fra verkstedet. Ting har blitt fikset og bilen er blitt godkjent Fiksede ting: *Mansjetter *Foringer *Hjullager *Endeledd Pluss fått tatt hjulstilling på Gloffen:(Les Golfen) så nå venter vi bare på bestilt olje,servo olje,bukker og litt lakk shine midler så skal ting bli bra..... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Hehe,jada masa Kommer kommer Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har ryddet litt raskt i tråden. Hold dere seriøse folkens! Dette innlegget skal ikke kommenteres, men send meg gjerne en pm dersom det skulle være synspunkter eller tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hehe,jada masa Kommer kommer Flott å høre har du noe spennende på gang i det nærmeste? annet en vanlig vedlikehold. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Skal kjøpe meg ny bakfanger tenker eg. Den eg har er veldig falmet,fått en sprekk på høyre siden,nederst mot veien,og den har fått en liten bøy helt oppe. Så det blir nok det første,men er usikker på hvordan eg løsner den gamle fangeren,hvordan den sitter fast osv... Tørr ikke bruke makt i tilfelle eg knekker noe viktigt... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvis du vil ha skikkelig blå parklys i stedet for det grønn-blå-gule som er nå, så er dioder å annbefale Fåes kjøpt på TV-Boden i Sverige, dioder.no og enkelte andre bilrekvisitabutikker Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kan anbefale v-leds.com utvalget er utrolig og kvaliteten er meget høy, og med den lave dollaren som er nå så er det meget gunstig å handle der. Bestilte LED pærer til alle lyktene til bilen derfra, du kan se resultatet på side 4 i workloggen på 4Runner`n. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Var inne og så,så pent ut det da. Så på Sylvania.com at feks Tail light,altså baklysene mine heter 5007,men ser ikke det noen plass på V-leds.com.....hjelp? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 5007 er det samme som 1156 som igjen er det samme som BAY15S, *trekke pusten*, amerikanerene er ikke noe flinke med å standardisere navn. 5007/1156/BAY15S Mao er 1156 du må se etter på sidene til v-leds. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå