Galskap Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvor i landet holder denne bilen til? Er nesten sikker på at det var denne jeg så i dag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Holder til i Fusa,men var en tur til Åsane idag.. Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Holder til i Fusa,men var en tur til Åsane idag.. Da kjørte jeg forbi deg på vei inn mot Danmarksplasskrysset. (grønn Neon, hvis du la merke til det) Ble veldig usikker på om det var rett bil. Det første jeg la merke til var logoen i sideruta bak. Du må få tak i noen andre felger til vinterdekkene Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Ja,lurer på om eg så den;) Joda,felger ja..hehe..har bare på to kapsler fremme nå inntil videre,når økonomien kommer seg så kommer vel vinterfelgene også,hehe Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Men det så ut som en fin bil du har. Likte fargen og baklyktene dine godt. Litt skeptisk til RS fanger på Golf men det er jo smak og behag. Har hatt 4 Golf II selv og samtlige har enten hatt eller fått 90 fangere. Synes det ser mye mer "cleen" ut. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 90 Fanger fremme kommer vel tilslutt tenker eg;) Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Finnes det ikke KN til denne?da får du jo alt du trenger + tuv papirer Hva legger du i KN ? Slik som Diesel viser til et par poster ovenfor? ja skulle kansje skrevet litt mer utfyllt, mener et åpent luftfilter Endret 29. november 2007 av MaSo Lenke til kommentar
Znip Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Finnes det ikke KN til denne?da får du jo alt du trenger + tuv papirer Hva legger du i KN ? Slik som Diesel viser til et par poster ovenfor? ja skulle kansje skrevet litt mer utfyllt, mener et åpent luftfilter Ja regna med det:) Slike universalfilter er nok den eneste veien å gå for litt ekstra lyd ja Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ja regna med det:) Slike universalfilter er nok den eneste veien å gå for litt ekstra lyd ja Syns det var rart at det ikke fantes noen som er laget til denne bilen, det er jo en meget populær bil Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Hadde en side med ett produkt engang...Men den finner eg ikke lenger...%&"#¤!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Nå er eg så lei. Fikk angel eyes fra BS Bildeler,monterte de..så begynte det å samle seg vann i ene angel øyet og lykten dugget,sendte de mail,fikk tilsendt nye,(som var en pakke som en annen ikke hadde hentet)tok av de gamle lyktene,satte på disse nye..og igår..hva ser eg..joda ene lykten lekker FAEN meg nå også..akuratt det samme problemet som med de andre lyktene... BS Bildeler skal eg ALDRI ALDRI mer handle hos.! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Noen som vet om disse passer i min 90 fanger? http://www.bilstyling.dk/product.asp?produ...b=14&page=1 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nå er eg så lei. Fikk angel eyes fra BS Bildeler,monterte de..så begynte det å samle seg vann i ene angel øyet og lykten dugget,sendte de mail,fikk tilsendt nye,(som var en pakke som en annen ikke hadde hentet)tok av de gamle lyktene,satte på disse nye..og igår..hva ser eg..joda ene lykten lekker FAEN meg nå også..akuratt det samme problemet som med de andre lyktene... BS Bildeler skal eg ALDRI ALDRI mer handle hos.! Hvilket merke er det? Mange billige merker, som FK etc, er kjent for å dugge. Mine Hella-lykter dugget òg, da åpnet jeg dem og limte med silikonlim (tror jeg det var?). Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Det er DeLight.. Men tenkte eg skulle kjøpe klare lykter med sort kryss i nå.. Fra NORSKBILDELESENTER. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Usj da, føler med deg .... ikke like stilig det der liksom.. betalte du mye for dem? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Eg ga 1290kr for de.... Helt utrolig at de skal lekke sånn som det...ser ned på bilen min nå at BEGGE lyktene har dugget..mange dager med regn her nå..hehe...sende de tilbake å få meg noen IKKE angel eyes som ikke lekker. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Jeg kjøpte crystal clear lykter herifra en gang. Var fornøyd med de egentlig. Ganske rimelig også.... Endret 7. desember 2007 av snoemann Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Ser de har angel eyes der også...lurer på de..falt litt for Angel eyes eg..men vil ikke tråkke i salaten IGJEN med tanke på vann i lyktene Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nei det skjønner jeg... vet ikke noe om kvaliteten på angel eyes'en derifra... men er det samme merket alt sammen så burde det vel være like bra som de jeg hadde. Men tør ikke anbefale noe jeg ikke har prøvd.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Send tilbake de lyktene du fikk andre gang også da? Men nå kan du kreve pengene tilbake istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå