Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min 90' Golf 2 Worklog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holder til i Fusa,men var en tur til Åsane idag.. :thumbup:

Da kjørte jeg forbi deg på vei inn mot Danmarksplasskrysset. ;) (grønn Neon, hvis du la merke til det)

Ble veldig usikker på om det var rett bil. Det første jeg la merke til var logoen i sideruta bak.

Du må få tak i noen andre felger til vinterdekkene ;)

Lenke til kommentar

Nå er eg så lei.

Fikk angel eyes fra BS Bildeler,monterte de..så begynte det å samle seg vann i ene angel øyet og lykten dugget,sendte de mail,fikk tilsendt nye,(som var en pakke som en annen ikke hadde hentet)tok av de gamle lyktene,satte på disse nye..og igår..hva ser eg..joda ene lykten lekker FAEN meg nå også..akuratt det samme problemet som med de andre lyktene...

BS Bildeler skal eg ALDRI ALDRI mer handle hos.!

post-97018-1196610076_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Nå er eg så lei.

Fikk angel eyes fra BS Bildeler,monterte de..så begynte det å samle seg vann i ene angel øyet og lykten dugget,sendte de mail,fikk tilsendt nye,(som var en pakke som en annen ikke hadde hentet)tok av de gamle lyktene,satte på disse nye..og igår..hva ser eg..joda ene lykten lekker FAEN meg nå også..akuratt det samme problemet som med de andre lyktene...

BS Bildeler skal eg ALDRI ALDRI mer handle hos.!

post-97018-1196610076_thumb.jpg

Hvilket merke er det? Mange billige merker, som FK etc, er kjent for å dugge. Mine Hella-lykter dugget òg, da åpnet jeg dem og limte med silikonlim (tror jeg det var?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...