IcedInsanity Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Til tross for ufattelig mange svar på forrige innlegg,så har eg prayet den med sote spray..ble fint det egentlig Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kom med mer bilder Er selv fristet til å kjøpe en Golf 2 u. rust når jeg blir 18 år! Din bil er jo et eksempel på en Golf som ikke er overstyla eller harry, den er dødstøff! Stå på, gleder meg til å se videre på prosjektet ditt! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Tusen takk. Kommer flere bilder når grillen er ferdig og satt på Det skjer vel om noen få dager. Venter på en ny boks svart lakk,grillmasken er litt skjoldete enda. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Tusen takk. Kommer flere bilder når grillen er ferdig og satt på Det skjer vel om noen få dager. Venter på en ny boks svart lakk,grillmasken er litt skjoldete enda. Synns bilen din ble fin jeg Hvor fikk du kjøppt speilene dine? de blanke? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Heihå. Tusen takk,er fornøyd eg også. Speilene kjøpte eg hos NBS Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Heihå. Tusen takk,er fornøyd eg også. Speilene kjøpte eg hos NBS Bestilte selv nå Har nylig kjøppt en golf 3 gti som jeg nok kommer til å slenge opp en worklog på i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Hei igjen. Da slenger eg innpå noen ryyykende ferske bilder Nei,listen er ikke bølgete nederst..skyggen som spiller ett puss Neste steg blir vel en ny 90 fanger bak..den eg har er veldig sliten,knust litt nede og stygg etter steinsprut og mange vintre om mange somre..hehe.. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Blei jo faktisk bedre enn forventet trodde d sku bli styggt med annen farge enn bilen, men der tok jeg feil gitt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Blei jo faktisk bedre enn forventet trodde d sku bli styggt med annen farge enn bilen, men der tok jeg feil gitt Takk.. Mener det ble bra eg også.. Angrer ikke på at eg tok samme farge som grillen nei. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Blir veldig bra dette her. Kanskje sideskjørt hadde gjort seg? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Blir veldig bra dette her. Kanskje sideskjørt hadde gjort seg? Jepp,det hadde det nok. Men blir sikkert ny bakskjerm først Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det dugde forsåvidt med svart, selvom jeg selv heller mer mot lik-farge-som-bilen-løsningen, smak og behag. De baklyktene der LØFTET bilen, de eier! Hadde i min tid slike på golfen min også =) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Tror eg holder meg til de baklyktene der ja Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Lurte på om eg skulle kjøpe denne..... Men blir det noe bedre lyd av dette? Tenkte eg skulle kjøpe meg nytt innsatsfilter også... Hjelper dette på lyden,og ER det bedre enn det originale som står i pr dags dato? Lenke til kommentar
Znip Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 den potta hjelper litt på lyden ja, da du fjerner den orginale bakerste potta.. og denne lyddemper mindre:) Innsatsfilter tjener du lite på.. Ingen hester, ingen lyd, bare brukte penger:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Okay,er det bedre med et Kon filter da kanskje? Kjøpte ett engang..men det passet ikke på slangen min engang Lenke til kommentar
Znip Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Okay,er det bedre med et Kon filter da kanskje? Kjøpte ett engang..men det passet ikke på slangen min engang må nok ha kon/universalfilter ja.. som ikke passer på noe, så adapterplate trengs nok. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Finnes det ikke KN til denne? da får du jo alt du trenger + tuv papirer Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Jo,lurte på det..Men har ikke funnet det noen plasser ... Lenke til kommentar
Znip Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Finnes det ikke KN til denne?da får du jo alt du trenger + tuv papirer Hva legger du i KN ? Slik som Diesel viser til et par poster ovenfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå