IcedInsanity Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Joda,er sant det. Men er jo såå mye pent,spec til Golf2 der ute.. Endret 13. juni 2007 av Diesel1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Tatt noen nye bilder for noen minutter siden My beehind Wink Wink Parklysa Og bikkja er med :!: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tøff bil, pent arbeid på den. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Da har eg fått på de nye speilene mine,slenger inn noen bilder også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Hei og hopp. Tenkte eg skulle ta en liten oppsumering over ting som har blitt gjort med bilen sålangt Ting som er gjort Nye baklykter Fjernet emblem(noen) Emblemfri grill kjøpt Angel Eyes(på vei) Nye høytalere fremme(Rockford) Nytt setetrekk Nye gulvmatter Ny fanger fremme(lakkering gjenstår,trenger tips til bakfanger ) Fjernet visker bak Nye speil Blå/Svart sideblinkere Endret 14. juni 2007 av Diesel1 Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 jeg har sans for rieger styling GTB bak fanger Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Har da fått green filter,men.. hvor skal det lille filteret? Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Regner med det er til veivhusventilasjonen(?) din. Slik det er nå går det vel en slange fra toppen din, og inn i luftfilterboksen? Den er der for å slippe ut oljedamp mener jeg. Når du da fjerner luftfilterboksen, må du ha et filter på denne slangen, slik at det ikke kommer dritt inn i motoren din. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Prøvde idag å få det store filteret på..det skal på den slangen som er festet på lokket til luftfilter boksen ikke sant? Luftfiltrert gikk OVER slangen..og da eg skulle stramme det så gikk det ikke...for den stramme greiene barer skled av filteret når det ble for stramt Helvette! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Heioghopp Tilbake for fullt her nå etter lang tid uten internett. Har lakkert og fått satt på den nye frontfangeren,MEN...kremt ...den passet ikke!!joda..eg kjøpte den fra bs bildeler,til min modell og bil...men den passet ikke..måtte inn på karisseri verksted for å få den spesial tilpasset..nå er den på..men det er en 3cm glipe under grillen og ned til toppen av fangeren..så det ser ut som om den henger litt med "leppa"nå..men men.... Men..synes det er dårlig av BS Bildeler å sende en sak som ikke passer bilen! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Regner med du har tatt dette opp med BSbildeler? Eller er det NMI stylinga du har kjøpt? Da får man hva man betaler for.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Heihå. Vet ikke ka nmi er eg..men var vertfalldenneeg kjøpte Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Heihå Eg vurderer sterkt nå å skaffe meg en ny 90 fanger nå... Noen som liker den tanken? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Da har eg kjøpt inn nye baklykter.... Har ikke satt de på enda,siden eg akuratt har åpnet pakken..men lyktene er disse: skal legge ut bilder når eg har fått de på Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Da kommer det noen bilder av de nye lyktene og eg synes faktiskt at bilen så bedre ut nå... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Eg vurderer sterkt nå å skaffe meg en ny 90 fanger nå... Du har jo allerede '90-fanger... Men du kunne ha lakkert plasten på fangerne og sidelistene i bilens farge, det hadde nok blitt pent! Gir bilen en "nyere" look sammen med lyktene Endret 13. oktober 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 FLott bil! Gleder meg til å se videre på prosjektet ditt. Lykke til og stå på! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 FLott bil! Gleder meg til å se videre på prosjektet ditt. Lykke til og stå på! Takk takk. Har bestilt deler fra Tyskland for en stund siden som eg venter på Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Skal skaffe meg ny bakfanger..90 look Men der eg bestiller kan eg også bestille Bumper Reinforcement til bakfangeren...er dette nødvendig? Er det forsterking under fangeren fra før av? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Har fått Germany pakken idag Men..lurte på..har fått panserforlengeren... Så lurte eg på om eg skal "proff"lakkere den samme farge som bilen,eller eg skal simpelthenn ta å spraye den med sote spray så den blir lik farge som grillen.. Har lyst til å farge den i samme farge som grillen eg da men.. noen forslag? Endret 19. oktober 2007 av Diesel1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå