IcedInsanity Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jaja.. Var ikke mye til liv her..legge ned tråden kanskje? Endret 8. juni 2007 av Diesel1 Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 om du vil tråden skal vare lism, så må du nok gjøre noe med bilen din oppdatere masse osv.. bilder i haugevis og alt mulig da blir det en fin tråd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Hehe. Joda..prøver så godt eg kan,skulle tatt noen bilder nå,men fant ikke kamerat gitt. Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 ta med telefonen da funker jo det også så lenge det er bilder man ser hva som er meningen så duger de t;) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Ute å tatt noen nye bilder nå. Har ikke fått på fronfangeren enda,den må lakkeres først Men her er da vertfall di nye baklyktene pluss litt til. Inne i bilen De nye baklyktene Og ett merke prosjekt som gikk i dass,hehe Og ett bilde fra ca tre uker siden Så dette syns eg etter min smak begynner å bli bra Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det er ikke meningen å være ufyselig, men de baklyktene var litt overkill etter min mening. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Hehe,du har lov å ha din mening,ser nok rart ut nå,men så er ikke hele bilen"ferdig"heller da.. Men syns eg de ikke passer så kommer det nok nye bak der etterhvert Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 alt ser bra ut utenom de lyktene bak :/ disse lyktene hadde sett bedre ut Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Det var da fælt som folk hakker på baklyktene mine da... Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 ehhe.. fordi de ikke passer på golfen det skulle kjøpt de jeg sa til deg i posten over menmen.. forskjellig smak, sånn ska d være.. tenkt å gjøre noe mer da ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Jada,har frontfangeren liggende,skal bare lakkeres så kommer den på Så blir det muligens ny bakfanger snart... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Har gått til innkjøp av Angel Eyes,så de kommer vel om ikke så lenge Og siden det er mange som ikke likte baklyktene mine,så tar eg gjerne imot forslag og tips(helst med bilde)av andre lykter som hadde sett bedre ut,selv om eg likte de eg allerede har Så lurte eg på om noen har en link til en plass eg kan kjøpe greenfilter?,hadde en link engang,men husker ikke hvilke side eg så de på Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Personlig ville jeg valgt en av disse når det gjelder baklys. Golf2 baklys crystal Golf2 baklys crystal2 Vet ikke om jeg ville valgt disse da Baklys Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 nei fysj. ikke bruk maso sine :/ jeg hadde ihvertfall ikke brukt dem. se på bsbildeler.no de har mange fine Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) nei fysj. ikke bruk maso sine :/ jeg hadde ihvertfall ikke brukt dem. se på bsbildeler.no de har mange fine 8840587[/snapback] Nei, men de første ser helt grei ut Her finner du mange baklys til overkommelig pris Endret 12. juni 2007 av MaSo Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Hva meddisse? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva meddisse? 8840693[/snapback] Nope. Lexus-looken er ut. =P http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7783 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 De er jo ganske like de du har da Har selv sansen for disse på 2'er golf. Crystal clear som har en litt sotet effekt. Ikke alt for bling-effekt over det. Skal ha de selv på min golf Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Sukk,her var det mye å velge i,kanskje eg skal kjøpe ett par av alle så eg kan se det in real life :!: Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 du bestemmer selv hva du gjør med bilen din. Personlig hadde jeg sikkert tatt http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7783 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå