Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min 90' Golf 2 Worklog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
men...må eg gå til verksted eller lakkerer for å få lakkert feks panserforlenger..eller selger de min type lakk i "vanlig"butikk?

8066782[/snapback]

vet at bilxtra blander lakk ivertfall

du burde forhøre deg i dine lokale bilrekvesita sjapper om noen av de blander lakk... de som gjør det leverer både i sprayboks og til sprøyte

(husk og være nøye med forarbeidet visst du skal lakke sjøl :) )

Lenke til kommentar
Har nå kjøpt sparkel sett med sparkel..skrape og sånt..skal ta der som antennen har vert..men hva skal eg gjøre..første gang det her---og ligger sparkelen over hullet egentli?vil det ikke bare falle nedi?

8075461[/snapback]

ville IKKE sparkla rett over hullet det vil sansynligvis sprekke etter kort tid...

ville først fått noen til og sveise igjenn hullet (eventuelt fra undersiden) og deretter kunne du ha sparklet over

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

Lenge siden eg har postet noe her nå,men nå har eg gått til innkjøp

av to nye deler til min precious Golf...

post-97018-1179927624_thumb.txt

Denne frontfangeren

post-97018-1179927705_thumb.txt

Og disse baklyktene

Håper den kommer til å se littegranne bedre ut enn den gjør nå..

ikke det at den er stygg nå..men litt ordinær kanskje...?

Endret av Diesel1
Lenke til kommentar

jeg har en golf 2 selv. men ikke 90 fangere. hadde jeg vært deg hadde jeg gitt blaffen i den fangeren og de lyktene.. lyktene synes jeg selv ser helt fæle ut. fangeren var grei nok, men funker jo med 90 fangere. sleng den mot bakken så er alt mye bedre med en gang.. så slipper du alt dilldall med fangere osv..

du kan jo bare sette inn grøftelys på fangern din foran om du ikke har det.. trengs ikke de delene der spør du meg:/

men kan godt få se hvordan det kommer til å se ut ja :)

Lenke til kommentar

Nei.senking skjer ikke med det første..er ikke veier til det her eg bor heller...

Men har stor tro på at bilen kommer seg veldig med den fangeren,og de lyktene kommer til å gi bilen mer preg enn bare de hjemmesota baklyktene eg har nå :!:

Endret av Diesel1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fått lyktene og fangeren idag,satt på lyktene og de så kjempe digg ut :dribble: ,så skal eg jo nå lakkere fangeren,men skal eg kun lakkere den i samme fargen som bilen,

eller skal eg gjøre som den som står på er,altså svart øverst,og så grå resten...

tror at en farge hadde sett penest ut....eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...