IcedInsanity Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Meeen hvor finner eg lakkoden da?..eller noe i den dur... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Troor det skal stå på en sånn metallplate enten i motorrommet eller i ene døren foran.. Ta en kikk der! Lenke til kommentar
exs Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 lakk koden står i bagasjerommet .... koden er vanligvis 3 bokstaver og 1 tall Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 men...må eg gå til verksted eller lakkerer for å få lakkert feks panserforlenger..eller selger de min type lakk i "vanlig"butikk? Lenke til kommentar
exs Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 men...må eg gå til verksted eller lakkerer for å få lakkert feks panserforlenger..eller selger de min type lakk i "vanlig"butikk? 8066782[/snapback] vet at bilxtra blander lakk ivertfall du burde forhøre deg i dine lokale bilrekvesita sjapper om noen av de blander lakk... de som gjør det leverer både i sprayboks og til sprøyte (husk og være nøye med forarbeidet visst du skal lakke sjøl ) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Har nå kjøpt sparkel sett med sparkel..skrape og sånt..skal ta der som antennen har vert..men hva skal eg gjøre..første gang det her---og ligger sparkelen over hullet egentli?vil det ikke bare falle nedi? Lenke til kommentar
exs Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Har nå kjøpt sparkel sett med sparkel..skrape og sånt..skal ta der som antennen har vert..men hva skal eg gjøre..første gang det her---og ligger sparkelen over hullet egentli?vil det ikke bare falle nedi? 8075461[/snapback] ville IKKE sparkla rett over hullet det vil sansynligvis sprekke etter kort tid... ville først fått noen til og sveise igjenn hullet (eventuelt fra undersiden) og deretter kunne du ha sparklet over Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 tenkte å kjøpe dennedenne men skal den skrues fast i panseret eller i selve bilen?...for viss den skrues fast i panseret så løfter du jo den med panseret opp? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 panserforlenger er jo en del av panseret, og vil følge med panseret opp ja. Mange kjøper metall og sveiser, sparkler og lakker. Noe som jeg synes er like pent er grillspoiler. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 joda..men syns den ser litt "sintere"ut med panserforlenger Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Lenge siden eg har postet noe her nå,men nå har eg gått til innkjøp av to nye deler til min precious Golf... Denne frontfangeren Og disse baklyktene Håper den kommer til å se littegranne bedre ut enn den gjør nå.. ikke det at den er stygg nå..men litt ordinær kanskje...? Endret 23. mai 2007 av Diesel1 Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 jeg har en golf 2 selv. men ikke 90 fangere. hadde jeg vært deg hadde jeg gitt blaffen i den fangeren og de lyktene.. lyktene synes jeg selv ser helt fæle ut. fangeren var grei nok, men funker jo med 90 fangere. sleng den mot bakken så er alt mye bedre med en gang.. så slipper du alt dilldall med fangere osv.. du kan jo bare sette inn grøftelys på fangern din foran om du ikke har det.. trengs ikke de delene der spør du meg:/ men kan godt få se hvordan det kommer til å se ut ja Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Nei.senking skjer ikke med det første..er ikke veier til det her eg bor heller... Men har stor tro på at bilen kommer seg veldig med den fangeren,og de lyktene kommer til å gi bilen mer preg enn bare de hjemmesota baklyktene eg har nå :!: Endret 23. mai 2007 av Diesel1 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Fint prosjekt. Golf blir først fin med litt styling etc. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Fint prosjekt. Golf blir først fin med litt styling etc. 8684426[/snapback] Tusen takk Ikke det at eg syns Golfer er stygge som stock,men aiaiai så pene de kan bli med litt arbeid! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Legger inn noen litt nye bilder...tatt for noen dager siden... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Legger inn noen litt nye bilder...tatt for noen dager siden... Men med ny fanger og nye baklykter så blir det nok enda bedre Endret 26. mai 2007 av Diesel1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Har nå..eller igår bestilt nye frontlykter..angel eyes...ny cd-spiller og nye coax høytalere fremme.... Begynner å bli en stund siden eg bestilte frontfanger og baklykter,så de kommer vel ganske snart .....håper eg... *Gleeeeeede seg....* Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 HAr det noe for seg med ett konfilter i Golfen... Lisom hører noe sier du kan kanskje få noen extra hester..men er dette sant eller har det ingen betydning hva filter som står i? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Fått lyktene og fangeren idag,satt på lyktene og de så kjempe digg ut ,så skal eg jo nå lakkere fangeren,men skal eg kun lakkere den i samme fargen som bilen, eller skal eg gjøre som den som står på er,altså svart øverst,og så grå resten... tror at en farge hadde sett penest ut....eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå