Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min 90' Golf 2 Worklog

Anbefalte innlegg

Hold riktig avstand og sørg for å gjøre det i så varmt område som mulig.. helst over 25- 30 grader. Da tørker lakken fortere uten at de t renner. Spray heller på flere strøk en å pøse på lakk første gangen.

Endret av regga
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nå trenger eg sårt noen råd..

er helt forvirret..skal kjøpe meg ny frontfanger..men hvilken...har birkeli ikke peil på hva som blir seende best ut...tenkte litt på en VR6 look fanger..men den var utsolgt der eg ville kjøpe den..og har ikke sett den noen andre plasser..noen som har noen råd?? :(

Lenke til kommentar

Kul an litt nå da Diesel1, ikke ta helt av. Den fangeren som du først foreslår, er ikke den litt overkill? På en Golf II? Nei, slipp heller bilen lavere mot asfalten, så skal du se at det holder med 90-fangeren din.

Edit: For all del, et meget pent eksemplar du har! :)

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Kul an litt nå da Diesel1, ikke ta helt av. Den fangeren som du først foreslår, er ikke den litt overkill? På en Golf II? Nei, slipp heller bilen lavere mot asfalten, så skal du se at det holder med 90-fangeren din.

Edit: For all del, et meget pent eksemplar du har! :)

7730156[/snapback]

og er den fortsatt for høy GTI spoiler og G60 skjørt og breddere rundt om. da blir det snaks med en gang. prøv ut dubbmodder.com for å få et ca bilde hvordan det vil se ut.

Endret av Blod
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...