Gå til innhold

Xbox live Trådløst

BearT

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle gå for en 360 imorra, frister jo litt med live i samme slengen, problemet er dog at jeg ikke har noe internett tilgang på nettet, jeg sitter på rommet nå i et kollektiv på trådløs internett med 3mbit, blir det noe problem å kjøre trådløst på live?

Har lest at det finnes routere som er xbox kompatible, men for å være ærlig har jeg ikke snøring på hva huseier har for noe, hva om den ikke er kompatibel (Noe som er 95% sikkert at den ikke er)

Er det noen routere som ikke funker i det heile tatt til dette, og er det mye stress å koble opp?

Har dere forrseten noen spill å anbefale til Live spilling?

Action og bilspill er blandt favorittene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådløst fungerer som gull her.

Jeg kjøpte bare den trådløse modulen til X360 (den koster dessverre en del for dere vanlige dødelige), så var det bare å velge hvilket nett den skulle logge på og skrive inn WEP passordet, så var vi igang.

Lenke til kommentar
Trådløst fungerer som gull her.

Jeg kjøpte bare den trådløse modulen til X360 (den koster dessverre en del for dere vanlige dødelige), så var det bare å velge hvilket nett den skulle logge på og skrive inn WEP passordet, så var vi igang.

6774203[/snapback]

Jobber selv på Elkjøp så er nok ikke en vanlig dødelig;)

Fant liste på xbox sin hjemmeside over routere som funker\ikke funker. Så får spør huseier imorra hvilken han har så får vi se

Lenke til kommentar

Kjøpte trådløst x360 kort på Elkjøp.

Kostet litt mer enn jeg syns det var verdt der å da, men måtte ha det når jeg kjøpte ny leilighet.

Funker perfekt!

Har nå en DLink 4300 Gamer router... Det fungerte også på den gamle 3com routeren min.

Bruker WPA kryptering.

Lenke til kommentar

Fant ut at routeren jeg har funker til xbox! Det er en linksys, og den stod på lista på microsoft sin hjemmeside, stod derimot at jeg kanskje måtte inn å endre noen instillinger osv. Det trådløse nettet her er usikret, men har det noe å si for å få koblet seg til eventuelt? Bare siden du sier at ditt er WPA-kryptert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...