RaW_DeNiM Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Ja er akkurat det jeg trenger.. prisen spiller ingen rolle men må være rå lyd i dem. men aner ikek hva jeg skal ha så kansje dere kan hjelpe? EDIT: helst ikke sennheizer 160 pc160( er dem jeg har nå men ledningene er bøgga) Endret 30. august 2006 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ja er akkurat det jeg trenger.. prisen spiller ingen rolle men må være rå lyd i dem. men aner ikek hva jeg skal ha så kansje dere kan hjelpe? EDIT: helst ikke sennheizer 160 pc160( er dem jeg har nå men ledningene er bøgga) 6774181[/snapback] Siden du har et strålende headset nå, vil min stemme gå mot at du sender det inn så du får "anti-bøgga" ledningene dine. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Ja er akkurat det jeg trenger.. prisen spiller ingen rolle men må være rå lyd i dem. men aner ikek hva jeg skal ha så kansje dere kan hjelpe? EDIT: helst ikke sennheizer 160 pc160( er dem jeg har nå men ledningene er bøgga) 6774181[/snapback] Siden du har et strålende headset nå, vil min stemme gå mot at du sender det inn så du får "anti-bøgga" ledningene dine. 6774204[/snapback] neh for da har jeg ingenting og bruke og det MÅ finnes noe bedre der ute Endret 30. august 2006 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Da må du nesten forklare hva det er med dine nåværende hodetelefoner som skuer deg så voldsomt på hårene så vi kan ta det med i betraktningen når vi skal anbefale alternativer. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 "helst ikke sennheizer 160 pc160( er dem jeg har nå men ledningene er bøgga)" Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Shure øreplugger ala e2c/e3c http://shure.com/PersonalAudio/Products/Ea...eries/index.htm? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Sony MDR 7506 eller Beyerdynamic 770 Pro, sistnevnte har litt mer bass, førstnevnte mer nøytral lydgjengivelse. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Trust HS-4100 USB headsett Det er perfekt! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 har hatt icemat siberia, bare lyd og bass. men har du litt store ører i forhold til headsettet, ville jeg ikke anbefale dem. senheiser sine kan være noe problematisk, ville kanskje gått for senheiser hd 212 pro eller koss pro 4aat. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 neh for da har jeg ingenting og bruke og det MÅ finnes noe bedre der ute 6774216[/snapback] Selvsagt finnes det noe bedre der ute. Hvor mye penger vil du bruke? Lenke til kommentar
Toby^ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei! Har selv et Icemat Siberia. Funker fett til gaming ig den slags=) Vil på det sterkeste anbefale det! Link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305600 Det er heller ikke den verste prisen på Headsettet 499,- Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Lurer litt på om dere som anbefaler Icemat Siberia i hytte og pine har hørt hva annet som finnes på markede av hodetelefoner i denne prisklassen. Det er ganske mye som spiller en god del bedre, samt et bygget mye bedre. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Siberian Icemat er et helt ok sett. Men det er ikke bra på noen måte. E2c derimot... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 vel.. var visst sennheizer pc150 jeg hadde og ikke 160... men valget mitt fallt på http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SHPC160SK&mcat=c398 og dem funker toppers.. super lyd både i film/musikk og ikke minst spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå