Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt forhold til kondomer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan forresten nevne for a fact at det er over 200 kjente HIV-tilfeller i Stavanger. Det bør nok et par av gutta nede i Madlaleiren tenke på før de går ut og sprer genene sine.

6778224[/snapback]

Er ikke uten grunn jeg bevisst holder meg vekk fra disse såkalte "feltmadrassene" på Madla også:p

 

Jeg er forresten for kondomer uansett. Etter en skrekkopplevelse fra tidligere i min historie så passer jeg på hvor jeg er med staken:p

Lenke til kommentar
Men når vi er inne på det... hva koster p-piller, og hvor gammel bør man være før man tar det i bruk?

6778852[/snapback]

 

tror de må ha hatt mensen regelmessig et par år før de kan begynne med p-piller..... tror cirka 18 år er vanlig å starte på, men det vet vel andre her bedre enn meg,,, pris og sånn har jeg ikke peiling på....

6778886[/snapback]

Det er ikke noe regel som sier det, antar at man kan være så gammel eller ung man vil, og allikevel begynne på p-piller.

Jeg tror de fleste p-piller koster i underkant av 200,-...(det koster i det minste den typen jeg selv bruker), men hvis man er under 17 år får man hundre kroner avslag.

Endret av kokos
Lenke til kommentar
Hvis du har oversikt over hva annet som er på besøk der inne, så joda... Men det er ikke alltid så greit å vite ;)

6788252[/snapback]

Min generelle innstilling er at hvis du ikke er trygg på musen, så er det like greit å holde seg hjemme. Nå er jeg ikke typen som driver med tilfeldig sex, så det er enkelt for meg å si, men det er mitt syn på det.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal få mamma til å skrive i den tråden her når hun kommer hjem fra Spania :p

 

Min mor er nemlig helsesøster. Så dere kan nok tenke dere hva jeg har hørt i løpet av oppveksten.

 

Er man i fast forhold og har et aktivt sexliv er det bare bra å gå bort fra kondom, da dette ikke er det sikreste.

 

Mot rust i trompeten derimot, der er kondomen det eneste som funker. Eller som jeg leste en plass at de bruker potetgullposer i Afrika :S

Endret av sk1rty
Lenke til kommentar
Mot rust i trompeten derimot, der er kondomen det eneste som funker. Eller som jeg leste en plass at de bruker potetgullposer i Afrika :S

 

hørt at fattige ungdom i England bruker gladpack, brødposer og tilogmed vanlige poster fordi de ikke har råd til kondomer...

6795972[/snapback]

 

Tviler ikke...

 

Men jeg vil påstå at potetgullposer, av slaget Kims Classic salt kommer i må være vondt for både han og henne :p Ser ikke akkurat gleden me sex da... :hmm:

Lenke til kommentar

Kondom er en uting,

men ved one- night stand er det edt must...

Tingen er bare det at som ung mann i 20 årene blir det som regel mest fyllesx,

og da er jeg alltid så full at jeg glemmer å ta den på..

Takker for at jeg ennå ikke har fått noe selv om slik jeg har stått på skulle vært infisert som pokker av ulumskheter!

Noen tips til hvordan å huske det?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...