theoriginalAidskake Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Kondomer er ca det ekleste jeg vet om. Heia ppiller. Men såklart, skal man feie over folk man ikke er helt sikker på lønner det seg jo å bruke kondom, med tanke på sykdommer etc. Endret 14. oktober 2006 av Aidskake Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Kondomer er ca det ekleste jeg vet om. Heia ppiller.Men såklart, skal man feie over folk han ikke er helt sikker på lønner det seg jo å bruke kondom, med tanke på sykdommer etc. 7069404[/snapback] sant. kjenner nok av folk som har måttet ta en telefon til legen.. selv har jeg aldri opplevt det. men clamydia er jo bare to tabletter så er det over. men med tanke på syfilis og aids, så kan det være litt lurt å trø på seg en dong når man er ute å jakter på en lørdagskveld Lenke til kommentar
araziel Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 http://www.buenaventura.no/pfc11.html eller P-piller/ring/plaster/whatever. Lenke til kommentar
mariana Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kondomer (vel å merke brukt riktig) er jo en hyggelig oppfinnelse for å unngå sykdommer. Jeg slutter ikke å bruke kondom med en gutt før vi begge to har testet oss for sykdommer og fått klarsignal fra legen. Utover det synes jeg ikke akkurat kondom bidrar til noe bedre sexliv; både gutten og jeg kjenner mindre. Det har ved forskjellige anledninger både sprukket og falt av, og er generelt ikke det mest sexy å trekke på seg. Men superviktig for sykdomsbeskyttelse, og for min del banker det de praktiske argumentene i bakken, altså Lenke til kommentar
Jentejente Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kondomer er flott. Jeg har vært altfor slepphendt med kondomer så lenge jeg går på p-piller de siste årene. Egentlig, siden jeg begynte å ha sex for ni år siden. Ble nettopp singel igjen, tok et oppgjør med meg selv når jeg fant ut at x'n hadde vært utro. Sjekket meg for alt som er av sykdommer, alt var heldigvis negativt. Nå har jeg ikke hatt sex en eneste gang uten kondom siden. Dersom gutten nekter å bruke kondom, nekter jeg å spre beina. Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kondomen er en genial oppfinnelse, men er ikkje spes begeistra for dem. Syns at det er 10 ganger bedre uten. P-pillen duger i massevis som beskyttelse, men liker kondomen fordi den fanger opp mesteparten av sølet Kjekk å bruke om man skal ha sex ute eller i bilen f.eks. Lenke til kommentar
Misterious Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Bruker alltid kondom når eg har samleie me dama.. Begge er redde for at de skal skje noe, og hun vil ikke gå på p-piller heller for ho syns de kan ødlegge mykje i kroppen hennes etterpå.. Men, så lenge eg kjenner det og får ut noe etterpå så kondom virker bra og trygt å bruke =) Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg vet ikke om kjæresten min er så fornøyd med det, men jeg liker det først og fremst fordi vi slipper å skifte på sengen hver gang. Nesten hver dag. Ellers så "holder jeg ut" lenger med kondom, selv om jeg har til gode å finne noen som er store nok. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Med mindre du trekker køllen ut og lakkerer hele sengen, så trenger du vel ikke skifte på sengen hver gang du har sex. I stedet for at damen din skrever over sengen og lar sølet komme, så kan hun jo faktisk fjerne det på f.eks dass. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det kommer såpass mye at det ikke går ann å "gjemme" alt inni henne, vi drar ikke ut tidlig, men det kommer alltid ut litt. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Som jente synes heller ikke jeg så mye om kondomer. Foretrekker andre prevensjonsmidler. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Nei til kondomer, dreper mesteparten av følelsen :/ Kjipt når dama er redd for ppiller, yey! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kjipt når dama er redd for ppiller, yey!Enig! Bruker ikke kondom likevel da, gambler heller. Kondomer er noe stress, tar tid å ta på, klemmer som faen, dreper halve følelsen, osv. Takke seg til hud mot hud Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Du bruker ikke prevansjon i det hele tatt? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Som sagt, jeg gambler Og ja, jeg er veldig klar over hva som kan skje av det Endret 26. juni 2009 av Demantios Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Håper hvertfall for din egen del, og andres at du holder deg til en person da. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kondom blir litt som å runke seg selv inni dama. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Håper hvertfall for din egen del, og andres at du holder deg til en person da.Så absolutt, er i et forhold og kommer ikke til å røre noen andre av respekt for både megselv og henne. Hadde jeg vært singel og flydd rundt med ONS så hadde jeg selvsagt gjenopptatt kondombruken Endret 26. juni 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kondom blir litt som å runke seg selv inni dama. QFT. Einaste som er digg igjen då er jo å høyre på lyda og sjå på at dama like det. Er vel ein good thing for ho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg