TBPhoto Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Noen bilder fra Wig Wam konserten på Hamar Mart'n. Bortsett fra en Sissel Kyrkjebø konsert er dette de første konsertbildene jeg har prøvd meg på. (PS: flere bilder fra samme konsert i portfolioen min, se signatur) Lenke til kommentar
NYEPET Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg er ingen ekspert på dette (selv om jeg har prøvd meg på slike bilder selv), men jeg syns du har tatt svært vellykka bilder. Og faktisk fant jeg bilder jeg likte enda bedre i portfolioen din. Lenke til kommentar
heier Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Bra bilder, og veldig bra bildekvalitet! Hva slags linse brukte du? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Fine kosertbilder. Men herregud for et møkkaband! Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Bra bilder, og veldig bra bildekvalitet! Hva slags linse brukte du? 6775428[/snapback] Sigma 135-400 Fine kosertbilder. Men herregud for et møkkaband! 6775660[/snapback] Hehe, musikksmaken er som baken... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Bra fanget, fine farger. Noe kjedelig positurer dog, men det er jo ikke din, men semi-homofile harrymenneskene sin skyld. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Helt ok dette. Denne typen bilder er langt vanskeligere å få til enn en skulle tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå