just_me Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) har kjøpt ny MINI ITX pc men den vil ikke starte, på led lyser viftene går, hd starter. men ingen bilde og se på skjerm i det hele tatt har prøvd med en gammel hd som jeg VET at funker, den er det oxo OS på men ingen ting skjer hva er galt? EDIT: glem det Endret 30. august 2006 av just_me Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 har kjøpt ny MINI ITX pcmen den vil ikke starte, på led lyser viftene går, hd starter. men ingen bilde og se på skjerm i det hele tatt har prøvd med en gammel hd som jeg VET at funker, den er det oxo OS på men ingen ting skjer hva er galt? EDIT: glem det 6774005[/snapback] Det kan hende at skjermkortet er defekt eller så enkelt som at kabelen ikke sitter ordentlig i. Har du et annet skjermkort så prøv det. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hva var egentlig feil? Kan hende at det er andre her med samme problemet som vil vite hva som kan være løsningen Lenke til kommentar
just_me Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 har kjøpt ny MINI ITX pcmen den vil ikke starte, på led lyser viftene går, hd starter. men ingen bilde og se på skjerm i det hele tatt har prøvd med en gammel hd som jeg VET at funker, den er det oxo OS på men ingen ting skjer hva er galt? EDIT: glem det 6774005[/snapback] Det kan hende at skjermkortet er defekt eller så enkelt som at kabelen ikke sitter ordentlig i. Har du et annet skjermkort så prøv det. 6775745[/snapback] intirgert skjermkort Lenke til kommentar
just_me Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Hva var egentlig feil? Kan hende at det er andre her med samme problemet som vil vite hva som kan være løsningen 6776225[/snapback] det var ide kablen til 2,5" HD, jeg satt kablen på gerne veien, den er helt lik alle veier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå