Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bytte NGT router, forslag?

Gjest Slettet-Pqy3rC

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC

Hallo alle!

Jeg har tenkt å bytte Netopa routeren som eies av NGT med en egen router. I denne forbindelse lurte jeg på om noen der ute hadde forslag til en BRA router jeg kan kjøpe.

Mitt nett:

--- Netopia --- 3ComSw --- 3ComWlSw

En server + 2 desktop pc'er henger på 3com switch'en, et par laptoper på 3Com Wireless switch.

Netopia Router/ADSL Modem skal altså byttes.

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo alle!

Jeg har tenkt å bytte Netopa routeren som eies av NGT med en egen router. I denne forbindelse lurte jeg på om noen der ute hadde forslag til en BRA router jeg kan kjøpe.

Mitt nett:

--- Netopia --- 3ComSw --- 3ComWlSw

En server + 2 desktop pc'er henger på 3com switch'en, et par laptoper på 3Com Wireless switch. 

Netopia Router/ADSL Modem skal altså byttes.

Takker for alle svar.

6773787[/snapback]

Hvilket prisnivå tenker du på? Jeg har nettopp bytta ut min NGT Thomson router og 3com wlan router med en Draytek 2800G router med innebygget adsl modem/switch/wlan og etter å testet forskjellige firmware's som matcher med min sentral så fungerer det så bra som bare det. Utrolig deilig med bare en box hvor du kan styre alt selv :) Denne boxen koster 2k, men har et hav av muligheter/funksjoner

Endret av hwl
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Hvilket prisnivå tenker du på?

Prisen spiller i grunn ingen rolle.

Det jeg ønsker er bare bytte NGT's router (altså kabelbasert Netopia'n) med egen (kabelbasert) router/adsl modem.

Jeg har lyst å beholde 3Com switch'ene så jeg ønsker fortsatt å ha minst 3 bokser.

Liker ikke sånne 'alt-i-en-boks' type ting, men betaler isteden gladelig for (enkle) bokser med høy kvalitet!

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...