Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hallo alle! Jeg har tenkt å bytte Netopa routeren som eies av NGT med en egen router. I denne forbindelse lurte jeg på om noen der ute hadde forslag til en BRA router jeg kan kjøpe. Mitt nett: --- Netopia --- 3ComSw --- 3ComWlSw En server + 2 desktop pc'er henger på 3com switch'en, et par laptoper på 3Com Wireless switch. Netopia Router/ADSL Modem skal altså byttes. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Hallo alle! Jeg har tenkt å bytte Netopa routeren som eies av NGT med en egen router. I denne forbindelse lurte jeg på om noen der ute hadde forslag til en BRA router jeg kan kjøpe. Mitt nett: --- Netopia --- 3ComSw --- 3ComWlSw En server + 2 desktop pc'er henger på 3com switch'en, et par laptoper på 3Com Wireless switch. Netopia Router/ADSL Modem skal altså byttes. Takker for alle svar. 6773787[/snapback] Hvilket prisnivå tenker du på? Jeg har nettopp bytta ut min NGT Thomson router og 3com wlan router med en Draytek 2800G router med innebygget adsl modem/switch/wlan og etter å testet forskjellige firmware's som matcher med min sentral så fungerer det så bra som bare det. Utrolig deilig med bare en box hvor du kan styre alt selv Denne boxen koster 2k, men har et hav av muligheter/funksjoner Endret 31. august 2006 av hwl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Hvilket prisnivå tenker du på? Prisen spiller i grunn ingen rolle. Det jeg ønsker er bare bytte NGT's router (altså kabelbasert Netopia'n) med egen (kabelbasert) router/adsl modem. Jeg har lyst å beholde 3Com switch'ene så jeg ønsker fortsatt å ha minst 3 bokser. Liker ikke sånne 'alt-i-en-boks' type ting, men betaler isteden gladelig for (enkle) bokser med høy kvalitet! Endret 31. august 2006 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå