andm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Dette programmet er et must for meg når jeg skal skrive norsk på PDA-en min. Programmet fungerer nokså greit, med unntak at jeg ikke klarer å få til å-tegnet. Det jeg virkelig savner, er muligheten til å bruke de norske tegnene i skriftgjenkjenningsmodus. Det er ingenting som er så naturlig, men også tøft, som å skrive teksten rett på skjermen, for deretter å få den automatisk gjenkjent. Finnes det lignende, godt gjennomførte alternativer som støtter denne siste inndatametoden? Hvordan får jeg forresten til å-tegnet? Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har du en norsk ROM på din PDA ? Hvilket merke ? Enkelte PDAer har Letter recognizer og Block recognizer disabled i norsk ROM dessverre - en bug vil jeg si. En registry hack fikser det. Legg inn en registry editor på din PDA - f.eks Total Commander, Resco m/registry-plugin, etc. Gå til HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sip\DefaultIM og gjør en google søk på ditt pda merke - f.eks "letter recognizer merkenavn registry hack" En å skrives ved å begynne på buen av åen oppe - gå ned mot venstre - opp til der du begynte. nedover igjen og den lille halen, derertter opp over for å lage "prikken" - tegn en runding "med klokka". Hvis du har oppe Letter Recognizer kan du trykke på spørsmålstegnet, så på Demo og deretter på tastaturet på¨å for å se hvordan denne skrives... Knocksock Dette programmet er et must for meg når jeg skal skrive norsk på PDA-en min. Programmet fungerer nokså greit, med unntak at jeg ikke klarer å få til å-tegnet. Det jeg virkelig savner, er muligheten til å bruke de norske tegnene i skriftgjenkjenningsmodus. Det er ingenting som er så naturlig, men også tøft, som å skrive teksten rett på skjermen, for deretter å få den automatisk gjenkjent. Finnes det lignende, godt gjennomførte alternativer som støtter denne siste inndatametoden? Hvordan får jeg forresten til å-tegnet? 6773682[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå