Lurveleven Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo A7640, og bruker Windows XP. HDD 40 GB, 512 RAM. Maskinen ligger bakom en router fra universitetet jeg er tilknyttet, jeg har aktiv og daglig virusscan og maskinens programvare oppdateres kontinuerlig (automatisk, gjennom innstillingene. Ikke noe jeg gjør selv) Her om dagen fikk jeg beskjed om at maskinen hadde litt over 1 GB ledig plass på HDD. Det som tar opp mest plass på maskinen er bilder, fra Cannon Ixus kamera., nesten 10GB, av i alt 37GB tilgjengelig. Så, det jeg tenkte var å både sikre bildene(noe sent, ja) og å frigjøre plass. Jeg brukte en DVD -R disc på 4,7 GB, men den ble ikke godkjent da mappa var for stor. -prøvde dobbelsidig disc, med Nero programmet, fikk beskjed om at det ikke var lovlig...Betyr det at maskinen ikke godtar dobbeltsidig disc? - delte den 5.8 GB store billed folderen i to, for å lagre på to 4.7GB dvd, fikk beskjed om at et problem hadde oppstått; alternativer: hoppe over, prøv på nytt eller avbryt. Ingen av alternativene gjorde at kopieringen fortsatte og arbeidet ble bare avbrutt. Det var heller ingen videre forklaring på problemets natur. - defragmenterte, slettet masse musikk filer og midlertidige intenet filer. Fikk frigjort 13GB(...) -og bare an brøkdel kom fra defragmenteringen. -prøvde på nytt og kopiere billed filene og støtte på nøyaktig samme feilmelding. - har holdt på med dette problemet i to dager, og maskinen har blitt slått av og på flere ganger, så endringer skulle ha blitt oppdaget og aktivert. Så nå vet jeg ikke lengre hva jeg kan gjøre. Jeg skjønner ikke hva problemet er overhodet. Har dere noen ide om hva dette problemet kan skyldes, folkens? Jeg ville sette stor pris på noen tips, jeg står fullstendig fast nå. Takk for at du har lest igjennom denne laaange posten MVH, Live Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Du kan forsøke et alternativt brenneprogram som er gratis: Deep Burner. Det er til og med en versjon du slipper å installére. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Lurveleven Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Du kan forsøke et alternativt brenneprogram som er gratis: Deep Burner. Det er til og med en versjon du slipper å installére. Hilsen, efikkan. 6773701[/snapback] Takker, både for velkomst og svar Jeg var faktisk medlem med en annen konto og brukte forumet for et års tid siden, men har glemt brukernavn og pass så jeg måtte registrere meg på nytt. Beklager at jeg glemte å si hei Skal sjekke ut Deep Burner, fint med en link. Glemte å nevne at jeg har brent CD`er før, og ikke hatt dette problemet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Har du forsøkt med å brenne cder nå i det siste? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Lurveleven Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Har du forsøkt med å brenne cder nå i det siste? Hilsen, efikkan. 6773838[/snapback] Har ikke brent cder de siste månedene, men skulle brenne fra mediaplayer for en ukes tid siden, men settingene ble endret til mp3 for en stund siden, av en venn, og jeg vet ikke hvordan jeg forandrer oppsettet. Har prøvd meg litt frem med Goldwave for å konvertere, men har ikke fått det helt til ennå... må nok lese litt. Hilsen, Live Lenke til kommentar
Lurveleven Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Tror jeg bare må levere den inn et sted til reparasjon....Eeeek! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå