ketilgd Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg var på sidene deres og de viste bilde av cdr-ene og de var ikke blanke, så hvorfor er de jeg fikk blanke. Bestillte de 40x cdr-ene her : http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=R...=CD/DVD+/+Media Og hvis den cdr-en de viser der er blank så er jeg **** sinsykt fargeblind. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Dette burde være en sak mellom deg og psdata. Lenke til kommentar
ketilgd Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Jada, jeg er klar over det, jeg har sendt mail til dem, men jeg ville bare gjøre andre klar over at de ikke er hvite med et regnbuemønster rundt men er blanke. I Just posted in the heat of the moment.( åpnet pakken nettopp) Psdata ruler jo egentlig! Regner med at alt ordner seg. Lenke til kommentar
muv Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 jeg trodde brenne-cd'er var til å brenne ting inpå jeg, ikke sitte å se på dem... Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Er det noen tragedie at de er blanke da? forventet du egentlig noe annet til den prisen? Bildet er sikkert et illustrasjonsbilde vil jeg tro. Har ikke noe problem med blanke plater jeg, bortsett fra at de ikke tåler særlig mye da, men behandler du CD'ene pent skal jo ikke det være noe problem. Tresprit Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 16:06, skrev muv:jeg trodde brenne-cd'er var til å brenne ting inpå jeg, ikke sitte å se på dem... Enig, skjønner ikke at det er noe å mase om.. spiller da ingen rolle. [ Denne Melding var redigert av: klorin på 2002-10-26 16:09 ] Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Blanke cder går lettere istykker... Lenke til kommentar
jossa Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 øøøø det bilde på ps data det viste jo en cd med regnbue kant og en hvit kjærne.... ser ikke at ps har gjort noe gærnt dær... btv... telebutikken har pleid å ha helt blanke 80min 100pak. _________________ data er oppskrytt og forsvinner vel om noen år når folk går lei tenker jeg. -Dan Hansen- [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-10-26 16:15 ] Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 16:09, skrev WzUp:Blanke cder går lettere istykker... Enig!!!! Skal som regel ingenting til før du skraper opp overflaten på cd'ene. Har vel en mistanke om at langtids bevaringen av data på disse heller ikke er imponerende. :razz: Lenke til kommentar
qdos Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Synes uansett at PSData bør illustrere produktene sine med bilder som stemmer med det de virkelig selger. Hvis utseendet på cd-platene ikke hadde hatt noen betydning så hadde vel ikke PSData vist bilder av de heller. Et annet produkt som heller ikke er beregnet for å sitte å se på er skjermkort. De blir jo allikevel produsert med alskens fancy vifter. Matrox har til og med innrømmet at de har plassert vifter på noen av kortene sine til tross for at det ikke var nødvendig, men for at det skulle se bedre ut. Synes uansett at PSData bør oppfordres til å endre illustrasjonsfotoet på produktet. _________________ Det finnes 10 typer mennesker; de som forstår binære tall og de som ikke gjør det. [ Denne Melding var redigert av: elling på 2002-10-26 16:32 ] Lenke til kommentar
jossa Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 DE ER JO IKKE BLANKE DE CD'ENE HAN LINKET TIL.... hva er problemet da? Lenke til kommentar
aschj Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg ser helt klart ut av det bildet at sidene er blanke. Det der er for øvrig den vanlige måten å fremstille cd-plater på. Og om du holder dem i en viss vinkel i lyset ser de sånn ut også. Men; for all del... Klag på det som er å klage på. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 16:40, skrev jossa:DE ER JO IKKE BLANKE DE CD'ENE HAN LINKET TIL.... hva er problemet da? han bestillte de som ikke er blanke, men fikk blanke. jeg hadde også reagert! blanke har dårligere kvalitet! Lenke til kommentar
petergus Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Va er problemet ditt, skall du henge di på veggen å se på, trodde de skulle være i cdspilleren men eg kanske tar fel. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Feilposting og post uten dugende emne jaja :razz: enda en newkid @ annet om data... Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 16:44, skrev aschj:Jeg ser helt klart ut av det bildet at sidene er blanke. Det der er for øvrig den vanlige måten å fremstille cd-plater på. Og om du holder dem i en viss vinkel i lyset ser de sånn ut også. Men; for all del... Klag på det som er å klage på. Åssen kan du se sidene på cd'en av det bildet? hehe Åssen vinkel da tør jeg spørre? For meg ser det ut som hvit belegg (ala verbatim) med en regnbuekant yterst og innerst på plata. Hvit belegg er jo knall å skrive med vannfast tusj på da, blanke blir fort slitt OK... blanke cd'er er mindre holdbare enn andre. Skal ikke mye til å ripe oppflasse av på toppen. Jeg synes det er grunn til å klage (men for en pakke sin skyld hadde ikke jeg giddi da) Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 for meg ser det ut som om lyset blir reflektert på en spesiell måte, derfor regnbuekantene og det hvite. Ellers så synes jeg det er en ytterst tåpelig klage, cd-ene skal jo ligge i cover e.l. og ikke drefses rundt om i rommet. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 AMATØRER. grunnen til at dere trur blanke cder blir forteere ødlagte er fordi dette ofte er BILLIGcder av elendig kvalitet laget i jallaland med jalla maskiner til billigst mulig måte. Gå ikke etter bilde når du handler cder. eks Verbatium som jeg alltig kjøper har skiftet design på cdene 4ganger det siste året og nettbutikken har fortsatt samme bilde av dem. men det jeg vil anbefralle er å heller kjøpe cder du kjenner som feks verbatium!... Lenke til kommentar
qdos Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 17:36, skrev eunaas:AMATØRER.grunnen til at dere trur blanke cder blir forteere ødlagte er fordi dette ofte er BILLIGcder av elendig kvalitet laget i jallaland med jalla maskiner til billigst mulig måte.Gå ikke etter bilde når du handler cder. eks Verbatium som jeg alltig kjøper har skiftet design på cdene 4ganger det siste året og nettbutikken har fortsatt samme bilde av dem.men det jeg vil anbefralle er å heller kjøpe cder du kjenner som feks verbatium!... Eller Verbatim... Hilsen amatør Lenke til kommentar
Danny Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 ja dette var kjipt,hadde lyst å kjøpe en sånn pakke men nå tror ejg står over men kommer de i sånn samsung pakke eller sånn plastik som komplett har. uansett så foretrekker jeg å kjøpe cd`er på kake boks mye bedre bare stablene cd`ene på stanga,slipper å slenge rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå