Gå til innhold

Setpoint.Exe-application error. -LØST!


Anbefalte innlegg

Hei, bytta i dag ut Min trofaste logitech mx 510 mot en mx 518.. lasta ned nyeste driver i fra logitech.no(setpoint301).. men etter å ha instalert driveren(Setpoint) så kommer det en feil melding(se bilde).. så får ikke konfigurert tastaturet mitt/musa... har søkt litt rundt på nette men finner ingen løsning på problemet, har btw prøvd å instalere på nytt/laste ned på nytt, men til ingen nytte..

 

Kan noen hjelpe meg? :)

 

Mats.

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket OS har du? Ser ut som den er kompatibel kun med XP (iflg. Logitechs sider).

 

Du har sikkert prøvd det, men det funker avogtil å reboote for meg ved slike feilmeldinger.

 

Mistenker brannmuren (ZoneAlarm) for å stå bak mine feilmeldinger, har du noen programmer som er en potensiell "terrorist"?

Lenke til kommentar

Hei igjen,

 

Jeg har win Xp(sp2 seff).. har ingen potensiell terroist heller.. :hmm:

 

Kjøpte musa av en kompis(brukt) men fikk ikke med noe Cd, vil ha de nyeste driverne Uansett.. har prøvd å reboote flere ganger, og instalere på nytt..

 

Tror jeg skal prøve å se om jeg ikke finner noen litt "eldre" drivere..

 

Edit:

skulle ta en tur på msn nå, og fikk opp samme feilmelding :ermm: så begynner å lure på om det ikke er noe "annet" som er feil.. Instalerte i går et msn på nytt, fikk den nye musa+ fikk nytt trådløst netverkskort.. Noen som har en anelse om hva dette kan være?

 

Hilsen en litt frustrert Mr.nauz :cry:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...