Mit Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hei Jeg har nylig satt inn en ''ny'' harddisk i pcen min på imponerende 40GB, noe jeg fort klarte og fylle opp, så nå maser windows uavbrutt om at den er full osv. så jeg lurte på om det var noen som viste hvordan man kan fjerne det maset eller stille på hvor ofte det skal komme opp. Jeg regner med at det er noe i registeret man kan stille på men jeg er ikke så kjent der. Det er uaktuelt og slette/flytte det som er på den. Takker for svar. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Beste måten er vel å rydde plass. Dette må være en gammel harddisk siden den er på 40Gb - hva med å kjøpe en større? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Jeg spurte om det samme her på forumet for lenge siden. Mulig du kan finne det med et søk. Skal prøve å lete litt Her var den https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=423984&hl= Endret 30. august 2006 av tonna Lenke til kommentar
Mit Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Takker for svar, det var godt og slippe det greiene der, men så kommer neste spørsmål: Noen som vet om det går ann og fjerne denne advarselen for kun en harddisk og ikke alle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå