Haak Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Skal ha meg bærbar PC nå Og vurderer en av disse. Acer: https://prisguiden.no/product.php?productId=44440 HP: https://prisguiden.no/product.php?productId=48081 Er også åpen for andre forslag. Dell 640m? Kravet er 14.1" skjerm. min.80gig. hard disk min. 1 gig RAM. Gidder ikke bruke no mer enn 8-10000,- på den. PC`n skal hovedsakelig brukes til surfing,musikk, litt film. Minimalt med spilling... Endret 17. november 2006 av Haak Lenke til kommentar
Haak Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Her var det jammen bra respons... Lenke til kommentar
noringen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 ja ikke sant? De så jo veldig like ut på spessan, men ka e prisen på de? Hviss du e veldig i tvil, ta den som ser kulest ut :!: Lenke til kommentar
Haak Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Prøver en siste gang... Men har bestemt meg for senke prisen til 8-10 tusen. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Har selv hatt tilsvarende Acer maskin selv (TM 3304), men byggekvaliteten er utrolig god, deilig skjem, lite støy og godt batteri. Har også hatt tilsvarende HPen, en DV2004, samme chassis, og touchpaden er noe skikkelig herk, om du skal bruke den mye.. Ellers er det jo Core Duo, som gir god batteritid. Så det blir nesten heller å velge etter design, da de er rimelig like. Bortsett fra Aceren som har kraftigere skjermkort, om spill er en viktig faktor... Lenke til kommentar
Jlmss Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Kan anbefale Acern siden eg har akkurat den maskina:) Det er en god maskin og godt skrudd sammen. Eineste som er et "lite" problem er at den blir varm. har akkurat sent inn min maskin for sjekk/reperasjon pga dette. Så eg venter spent på resultate Lenke til kommentar
Haak Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Har også fått opp øynene for Dell 640m. Den blir bittelitt dyrere da, men det går.. Sliter litt med å bestemme meg her.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Eg har DV2017, og må seie meg kjempefornøgd med denne designmessige perla. God byggekvalitet, stille, GOD touchpad, og supert tastatur. Skjermen er også sterk og fin. Eg også vurderte den Aceren opp imot dv2017, men gikk for HP'en pga glimrande suppport og gode tidligare erfaringar. Lenke til kommentar
Haak Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Eg har DV2017, og må seie meg kjempefornøgd med denne designmessige perla. God byggekvalitet, stille, GOD touchpad, og supert tastatur. Skjermen er også sterk og fin. Eg også vurderte den Aceren opp imot dv2017, men gikk for HP'en pga glimrande suppport og gode tidligare erfaringar. 7351576[/snapback] Takker for svar! Ja, har veldig sansen for utseendet på den maskinen! Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Til dere som har en hpdv20XX modell: Er det mye støy på denne pcen generelt sett? Når du surfer litt å, laster ned litt og sånn. Og når dere eventuelt spiller. Eller er dette en meget støysvak pc? Har lenge hatt lyst på en så pc, men har ikke hørt noe om støynivået... Lenke til kommentar
huf Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Til dere som har en hpdv20XX modell:Er det mye støy på denne pcen generelt sett? Når du surfer litt å, laster ned litt og sånn. Og når dere eventuelt spiller. Eller er dette en meget støysvak pc? Har lenge hatt lyst på en så pc, men har ikke hørt noe om støynivået... 7359284[/snapback] Eg vil seie dette er ei særs støysvak maskin. Når eg berre surfer, så høyrer eg faktisk bort imot ingenting. Når det blir meir krevande oppgåver, så startar vifta opp såklart, men det er ingen irriterande lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå