Knebel Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Et lite knippe bilder fra både Xbox360 og PS3 versjonene av CoD 3.. Link Er det noe større forskjeller ute å går? Noen som har lupen klar? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Multiplatformspill vil se så og si identiske ut i 99% av tilfellene. Tviler på det er mange utviklere som tar seg tid til å optimalisere til hver konsoll - blir lettere å finne fellesnevneren. Men spillet ser da uansett pent ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Sitter på ein sliten LCD på jobben,litt mørkt på bilder og slikt. Men spillet ser godt nok ut for min del på begge platformer. Trur dette kommer til å bli ein solid online opplevelse ihvertfall. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Øøh.. xbox-versjonen ser litt grønnere ut. Sikkert fordi RSX er nedgradert Ser rimelig like, og bra, ut de der. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Synes det er ikke noe forskjell i det hele tatt, men husk PS3 er dobbel så dyrere enn Xbox 360. Synes du får mye får spenna du bruker på Xbox 360 . Hvor dyrere ting er, hvor bedre det blir skulle jeg tro men det ser ikke sånn ut Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Synes det er ikke noe forskjell i det hele tatt, men husk PS3 er dobbel så dyrere enn Xbox 360. Synes du får mye får spenna du bruker på Xbox 360 .Hvor dyrere ting er, hvor bedre det blir skulle jeg tro men det ser ikke sånn ut 6773985[/snapback] jeg tror jeg skal avstå fra å skrive et halvtimers langt inlegg på denne heller meningsløse ytringen over meg. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Synes det er ikke noe forskjell i det hele tatt, men husk PS3 er dobbel så dyrere enn Xbox 360. Synes du får mye får spenna du bruker på Xbox 360 .Hvor dyrere ting er, hvor bedre det blir skulle jeg tro men det ser ikke sånn ut 6773985[/snapback] jeg tror jeg skal avstå fra å skrive et halvtimers langt inlegg på denne heller meningsløse ytringen over meg. 6774089[/snapback] Nei, det er vel en luring med en 360 i stua det der som følte behovet. Utrolig hva forskjell det kan være på folk. Du er temmelig unik Bromle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Herregud, ikke ta alt så bokstavlig selv om det gjør vondt i ps3-nervene dine/deres... Endret 30. august 2006 av qoutor Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Herregud, ikke ta alt så bokstavlig selv om det gjør vondt i ps3-nervene dine/deres... 6774156[/snapback] Hvem sine nerver Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 for the record så har jeg en 360 som jeg er ganske fornøyd med. Spilte Kameo på den igår i sikkert over 8 timer. Da jeg rundet det i en sitting. Var heller fornøyd da. poenget er at det blir spennede og se hva sony faktisk leverer. Noe vi sikkert får se mer av på TGS. (å ikke bare en tysker som tar skallet ut av displyet) Hovedsaken er vel at folk bør respektere andre mer og deres valg av konsoll. Jeg vet at jeg ikke er den beste til akkuratt det. Men jeg ser ikke ned på de som kjøper wii eller ps3. (siden jeg nok ender opp med begge selv) for hver konsoll i dagens marked gir noe unikt. (imotsetning til sist genrasjon) Prisen er bare den smålige delen av det. etter min mening. Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Synes bildene fra ps3'n virket mere "ekte".. men det er ikke mye forskjell! Kanskje litt mere "plastic" over 360-grafikken!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ganske så identiske ja, det ser vi jo alt på current-gen cross-platform spill. At både Xbox 360 og PLAYSTATION 3 er kraftige er vel noe vi alle bør kunne være enige i. Dersom vi vil se forskjell på disse platformene blir det vel et godt stykke ut i deres livssyklus, og det er jo i hovedsak de eklsusive titlene som virkelig er en showcase for en konsoll. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kan se ut som noen av PS3-bildene ser litt bedre ut, men ganske vanskelig uten en direkte sammenligning av de samme bildene. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kan se ut som noen av PS3-bildene ser litt bedre ut, men ganske vanskelig uten en direkte sammenligning av de samme bildene. 6774845[/snapback] Eneste forskjellen er at PS3 versjonen har flere lyskilder. Det er alt. Håper vi får directfeed bilder av CoD3 til Wii snart også. Og ikke minst film fra spillet. Syns det er dårlig med slikt til Wii til nå. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg synes egentlig at PS3 versjonen har et lite overtak her, men det er veldig vasnkelig å si for jeg vet ikke hva jeg sammenligner med. Mange av bildene ser ikke ut til å være fra selve spillingen, men fra cut-scenes i spillet, noe som gjør det utrolig vanskelig å sammenligne. Det blir litt sånn som med bildene fra F.E.A.R som så mye bedre ut på Xbox 360, men det har nok sine grunner som vi ikke vet så mye om for øyeblikket. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Virker som om noen av dere innbiller seg att det ser bedre ut på den ene eller andre konsollen, men faktum er att de er helt identiske. Det spiller da vel egentlig ingen rolle? Alle vet jo att den eneste utgivelsen som vil se bedre ut er PC versionen på en High end maskin. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Innbiller og innbiller meg. Isåfall er det veldig idiotisk av meg siden jeg hadde foretrukket at X360 versjonen så best ut så jeg kunne brukt det som et argument for å slippe å kjøpe PS3, siden jeg allerede har X360 (nei jeg mener ikke at jeg skal kjøpe PS3 om den har bedre grafikk på dette spillet). Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jaja jeg traff vel noen andres følelser over PS3, men som sagt ikke meningen å såre noen. Kommer sikkert til å ha alle tre maskinene , først ut Wii, så PS3 hvis den synker i pris Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 QUOTE(Toman85 @ 31/08-2006 : 00:11) Synes det er ikke noe forskjell i det hele tatt, men husk PS3 er dobbel så dyrere enn Xbox 360. Synes du får mye får spenna du bruker på Xbox 360 . Hvor dyrere ting er, hvor bedre det blir skulle jeg tro men det ser ikke sånn ut jeg tror jeg skal avstå fra å skrive et halvtimers langt inlegg på denne heller meningsløse ytringen over meg. Vet du sikta til mitt innlegg, bare ikke ta alt så alvorligt så går det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå