ravika Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hvordan skifter jeg skriftstørrelse på tab'ene (de vinduene jeg har åpne) på oppgavelinjen i windows? Lenke til kommentar
morra Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Høyreklikk på skrivebordet > Egenskaper > Utseende > Skriftstørrelse > [velg hvilken] > trykk bruk for å teste og OK hvis du er fornøyd. Noe sånt du mente eller? Dette skifter jo skriftstørrelsen flere andre steder også, men... Lenke til kommentar
ravika Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Høyreklikk på skrivebordet > Egenskaper > Utseende > Skriftstørrelse > [velg hvilken] > trykk bruk for å teste og OK hvis du er fornøyd. Noe sånt du mente eller? Dette skifter jo skriftstørrelsen flere andre steder også, men... 6773713[/snapback] Klar over den muligheten.... Skriftstørrelsen står der på Normal, men har ingen mindre alternativer (som er hva jeg ønsker). EDIT: Fant en løsning... stillte ned på PPT fra 120ppt til 96ppt Endret 30. august 2006 av t0my Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå