ragamuffin Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Legger ut et bilde fra Svellnosbreen eller Eventyrisen som den også blir kallt. Kamera Canon 10D, objektiv EF 17-40L. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det blidet tror jeg hadde blitt spektakulært med litt multipel eksponering og HDR redigering. Men slik det er er det ganske pent... digger slik blålig farge på isen. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Bildekritikk er ikke lett, men altså, min betraktninger: Synes kanskje ikke isen til venstre var *så* interessant? Kunne med fordel ha croppet bort den? Hva med slik? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det blir rett og slett for lite "spennende" på det store bildet synest jeg. Det klipte bildet var en del bedre. Lenke til kommentar
brainware Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Bildet får mitt bifall. Meget pent som utlagt, og personene i bildet føyer seg flott inn i komposisjonen. Ellers veldig fint landskap og komposisjon. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Takk for kommentarer! Få frem forskjellige meninger om hvordan et bilde er tatt er jo litt av vitsen med bildekritikken det, så det er bra Selv mener jeg isen med dens strukturer og farger samt diagonal og ledende linje ned mot personen er veldig viktig, selv om den opptar 50% av bildeflaten. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Lanskapet bak var veldig dramatiskt og sterkt. Kunne tenkt meg litt mer kontraster og fjernet personen. Men ellers ett stilig bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå