Gjest Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 I dag sto det en gammel mann utenfor en busstopp, og ba meg lese for han hva som sto der. Så leste jeg det, bla bla bla... til lamberseter bla bla bla.. Så sa han: eh, unskyld, jeg hørte ikke hva du sa, jeg kan ikke høre. Så ba han meg skrive det på en lapp. han tok lappen nert inntill øynene sine, og sa: Jeg kan ikke se hva som står der, hva sa du? Jeg: ingen ting Han: HVA SA DU?? HALLO? Skriv det på ryggen min så srev jeg det på ryggen hans, så sa han: åja, skrev du elleve? og jeg sa: nei HVA SA DU??!!? HALLO?? Og da løp jeg Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Denne historien er egentlig ikke sann Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 I dag sto det en gammel mann utenfor en busstopp, og ba meg lese for han hva som sto der. Så leste jeg det, bla bla bla... til lamberseter bla bla bla..Så sa han: eh, unskyld, jeg hørte ikke hva du sa, jeg kan ikke høre. Så ba han meg skrive det på en lapp. han tok lappen nert inntill øynene sine, og sa: Jeg kan ikke se hva som står der, hva sa du? Jeg: ingen ting Han: HVA SA DU?? HALLO? Skriv det på ryggen min så srev jeg det på ryggen hans, så sa han: åja, skrev du elleve? og jeg sa: nei HVA SA DU??!!? HALLO?? Og da løp jeg Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Denne historien er egentlig ikke sann 6773219[/snapback] Å, så tøff du var da... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Tror du har behov for å gå og legge deg... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Tror du har behov for å gå og legge deg... 6773230[/snapback] ok, takk. jeg gjør det nå... Når jeg er trøtt finner jeg noen ganger på historier som ikke er sanne Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hvor lenge tar det før en moderator sletter den? Noen som vil tippe? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Går vel å legger meg og er litt trøtt... Håper jeg får denne dumme posten ut av hodet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Spesielt, men siste ordet tråden kan og brukes til slikt "dill" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg