[TA]Gunners Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Synes det blir litt dumt å kjøpe en NSR som har gått 20-30 tusen km for nesten samme prisenn som cbr. Hva er grunnen til at lettsykler ikke faller i pris? Pappa sin falt med 70tusen når den hadde gått 15.. Hva med slitedeler? Lenke til kommentar
xambr Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Hvilken års model er NSR'n? Og jeg synes ikke det er mye at den har gått 20tusen km for en lett mc.. =) Endret 31. august 2006 av xambr Lenke til kommentar
Skido0 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hei.. har du sett på cagiva mito. det er vist ein av dei sprekaste syklane, så eg hadde kansje sett på den. den er rå og då! Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Nei, det er sånn ca. bare nsr og cbr som er aktuell. Og hvorfor ikke? 20tusen++ begynner å bli relativt mye i mine øyne.. Slites det ikke like mye på motor osv. på lett sykkler osm på tung? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Husk at du ikke bare kan se på km stand og årsmodell. Hvilken stand de er i, komplett service hefte eller ikke, kjøreklær ink eller ikke, nye dekk eller nylig tatt service? Det er mye annet som kommer inn i bildet. Ikke minst om den er 100% strøken ellers eller om det er riper e.l. Ekstrautstyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå