shrek_2 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Jeg har fått i oppdrag og ordne en pc til fetteren min etter at han ble nesten regelrett svindlet når han skulle kjøpe en RÅ gamerpc på elkjøp. Han går VK1 Medier og komunikasjon og spiller mye på fritiden. Han bruker programmer som adobe photoshop og premier en god del, i tilleg spiller han spill som F:E.A.R og Oblivion og WOW.. Budsjettet ligger på 10000kr men kan tøyes LITT(11-12k). Han skal da ha en ferdig pc med OS, Skjerm(19"LCD), mus/tastatur, dvd-brenner, helst 2GB ram og et greit/godt skjermkort. Hadde vært kjempe om noen kunne kommet med noen forslag. Endret 31. august 2006 av shrek_2 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hei! Se på denne her: Netshop kampanjePC Dinside 08/06 20 " Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Hmm. Ser ikke ille ut.. men jeg finner ikke "endre" knappen det står om der? er det bare jeg som roter eller er den ikke der? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hmm. Ser ikke ille ut.. men jeg finner ikke "endre" knappen det står om der? er det bare jeg som roter eller er den ikke der? 6773286[/snapback] Jeg finner ikke knappen jeg heller. Kanskje den forsvant under endring av nettsiden? Den skal ivertfall være der. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Masse trøbbel med nettsidene til netshop nå om dagen. Btw: 10 millioner virker for meg litt mye å bruke på pc, men ok. Ditt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå