Mephisto- Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Heisann. Jeg har søkt på forumet og googla en stund men finner ikke noe svar. Desverre. Kjøpte meg ny innmat til pcen for litt siden. Deriblant en SATA disk ved navn Seagate 300GB S-ATA II NCQ og et hovedkort ved navn K9N PLATINUM nForce570, ATX, SATA, DDR2, FW, PCIe. Disken kommer opp med riktig navn under trygg fjerning av maskinvare. Som en vanlig usb disk eller kamera. Forslag? Klarte ikke finne drivere men er kanskje noen flinkere googlere enn meg. Har lagt inn det som kom med hovedkortet av drivere. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hei! Hva er problemet? At den kommer opp under trygg fjerning av maskinvare? Det er ikke uvanlig. Uansett kan du forsøke med nye drivere til hovedkortet(brikkesettet) fra produsentens hjemmeside. BTW: Du bør endre emnetittelen før en moderator ser det. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hvis det er Trygg fjerning som er "problemet" så er kanskje løsningen her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=619065 Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Bare en rå kjangs, hvis problemet er at du ikke "ser" hardisken, må du gå inn i computer management (Start->Control Panel->Administrative tools). Og partisjonere disken. Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Bare en rå kjangs, hvis problemet er at du ikke "ser" hardisken, må du gå inn i computer management (Start->Control Panel->Administrative tools). Og partisjonere disken. 6774714[/snapback] go run > compmgmt.msc /s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå