The Ghost Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Skal kjøpe meg en pc nå iløpet av september så jeg har en flunket ny pc til HWLan ... Riggen skal basere seg på klokke komponenter fordi hvis man har ting som kan klokkes funker de fint til spilling også så nå vet dere at jeg skal klokke den ganske langt og bruke den til en del spilling (Mest spilling ) Har fra før av: -Harddisk -PSU -Kabinett -Mus, tastatur og en hendig musematte -DVD-brenner og CD-brenner Trenger ikke OS/Oprativ system Lurer også litt på om jeg trenger bedre PSU ? Som sagt tiligere så har jeg 16500,- og prute med, men om dere holder dere til sånn ca. 13000,- så hadde det vært fint for da kunne jeg fått kjøpt meg DX10 kort når det etterhvert kommer [Pengene kommer ikke så fort inn hos meg ] Har planer om og ha det luft kjølt da det er billigere og da har jeg lov til å delta i NM i overklokking (Kommer på siste plass da jeg aldrig har overklokket noe særlig før men kan mye ok det da ) Har selv tenkt på Conroe med DFI 590SLI og noen heftige Corsair brikker Har også satt sammen et eget oppsett, men jeg vil ikke ha noen vurdering av det tvertom vil jeg ha et oppsett og vurdere fra det. Tror jeg har fått med meg det meste da, om det skulle være noen mer jeg kommer på så sier jeg ifra med en edit Taker for at du gadd og ta deg tid til å lese mellom dette og takk for all hjelp dere kan gi *Edit: Ja der kommen allerede Hadde vært skjekt om dere hadde klart å presse inn en 250Gb til og et TVkort Skal også ha en 20" LCD skjerm. Tenkte mest på den 200c6 ett eller annet fra philips. Alt skal helst være fra en butikk og da tenkte jeg på SHG da de er billige men kom gjerne med andre forslag ... Går jeg for den Philips skjermen kjøper jeg den fra PCUtstyr.no om ikke SHg for de inn igjen så da kan dere mikse varer fra PCUtstyr og en annen nettbutikk ... Endret 30. august 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hei igjen Jeg har forslag til noen komponenter: CPU: Intel Core 2 Duo E6600 2695 kr Minne: Corsair TWIN2XP2048-6400C4 2503 kr Men den "taktikken" med å vente på neste generasjon skjermkort liker jeg ikke. For som du vet er det alltid noe nytt å vente på. Jeg vil heller anbefale at du kjøper for eksempel et Radeon X1900XT i dag, og så har du det skjermkortet til det er for tregt (kanskje om et år?), ikke så snart neste generasjon kommer. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Vel da er vi ivertfall enige ... Tenkte med en E6600 og de XMS6400c4 eller dominator8500c5 Hadde tenkt og vente til bursdagen min med å skaffe meg enten G80 eller R600 som er helt på slutten av Januar. Det blir enten X1900XT som frister veldig med en pris på 2200,- og kanskje ned i 2000,- innen jeg kjøper eller et 7950GT da det kommer ca. samme tid som jeg bestiller ... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ja det er lurt å være åpen for endringer fortløpende, siden mye kan endre seg på én dag. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Men det hadde vært kjekt om noen kunne laget ett oppsett til meg Å ja det har skjedd mye i det siste så jeg for nesten lyst til å vente lenger og lenger med å kjøpe Har også hørt at det skal kje noe nytt på PSU kanten snart, men det har jeg ikke sett stort til ennå BTW: Nå starter Invasion på TVNorge for de som ser på det Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Skal opp tilig i morgen så legger meg nå, men passer Zalman VF900CU på et X1900XT da det ikke står noe om dette i prisguiden ? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Ok nå har det vært stille her alt for lenge så jeg for vel komme med det jeg har satt sammen ... Det fra Komplett/Norek Det fra SHG Skjerm fra stretto Skal selføgelig klokke det .... Grunnen til at det er så mye på dyre komplett er fordi de har en del varer SHG ikke har og at noen av varene var billigere der enn på SHG JA JA jeg bestiller i så fall fra Norek så slepper jeg unna med ca. 10% av komplett sine priser Så nå hva synes dere ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå