McMuffin Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Svarte på første spørsmål og fikk vite at jeg var utenfor målgruppen.... Sikkert skjebnen som reddet meg fra et 40 - minutters undersøkelseshelvete. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Leeeenge siden jeg gjorde denne undersøkelsen, men har fortsatt ikke fått noe kinobilletter ;\ Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Leeeenge siden jeg gjorde denne undersøkelsen, men har fortsatt ikke fått noe kinobilletter ;\ 7074639[/snapback] samme her! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) uhm, er jeg litt frustrert nå ? ja... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Server Error in '/' Application.-------------------------------------------------------------------------------- Object reference not set to an instance of an object. Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. Exception Details: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. Source Error: An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below. Stack Trace: [NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.] CatGlobe.Web.QuestionnaireModule.Viewer.QuestionnaireViewer.SaveAnswer() in C:\Storage\Projects\CatGlobe\Programming\ANALYZER\CatGlobeWeb\QuestionnaireModule\Viewer\QuestionnaireViewer.aspx.cs:254 CatGlobe.Web.QuestionnaireModule.Viewer.QuestionnaireViewer.Page_Load(Object sender, EventArgs e) in C:\Storage\Projects\CatGlobe\Programming\ANALYZER\CatGlobeWeb\QuestionnaireModule\Viewer\QuestionnaireViewer.aspx.cs:114 System.Web.Util.CalliHelper.EventArgFunctionCaller(IntPtr fp, Object o, Object t, EventArgs e) +15 System.Web.Util.CalliEventHandlerDelegateProxy.Callback(Object sender, EventArgs e) +34 System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +99 System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +47 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +1061 -------------------------------------------------------------------------------- Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.42; ASP.NET Version:2.0.50727.42 Endret 15. oktober 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Slet meg igjennom hele denne grusomme djevelskapen i sommer, har enda ikke fått min DVD. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Er over 3 måneder siden jeg tok denne undersøkelsen, ikke sett snurten av noe billetter. Glad jeg løy på alle svarene og at jeg gjorde det i arbeidstiden Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Er siden tatt ned? Da er det mulig det var svindel?^^ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hah, svindel for hva da? Så vidt jeg vet har ingen sendt dem penger eller noe lignende. Er en ny type svindel der de svindler deg for tid? :!: Så latterlig. De har å sende meg DVD'en min NÅ. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hah, svindel for hva da? Så vidt jeg vet har ingen sendt dem penger eller noe lignende. Er en ny type svindel der de svindler deg for tid? :!: Så latterlig. De har å sende meg DVD'en min NÅ. 7081233[/snapback] Tid er penger, og lenger tenkte de ikke. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Skal sende dem et sint brev med link til denne tråden og be dem brenne i helvete. Eller... Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 hahah faen for noge lureri, kom helt til side 6 eller 7 også fikk jeg vite at jeg var utenfor målgruppen-_- Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hah, svindel for hva da? 7081233[/snapback] Vel, jeg måtte bruke penger på strøm, internett, mat og drikke. Samt slitasje på mus, tastatur, skjerm, harddisker, kontorstolen min, ++ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja det er jo sant, lurer på om jeg kanskje skal henvende meg til TV2-hjelper deg og få disse folka saksøkt for å ha påført min PC slitasje som følge av en meget lang spørreundersøkelse der jeg ble lovet en vare jeg ikke har mottatt. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Eg har heller ikkje sett noko til premien... Eg må nok seie at eg ikkje hadde dei heilt store forhåpningane i utgangspunktet, men det hadde no vore fint å sitje att med noko etter den ufatteleg traurige undersøkinga... Endret 17. oktober 2006 av Garegaupa Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg fikk premien min i dag! Det var ikke lureri. Haha, så rått. Gratis DVD rett i postkassa, og vedlagt brev med tusen takk for min deltagelse. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Øy? hva om jeg faktisk er 99 år? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jammen fikk ikke jeg det også. Fire måneder. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg og Får alle den på samme dag? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg også. Eneste minuset er at det står på dansk bak. Men jeg overlever nok Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Eg har ikkje fått kinobillettene mine enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå