Rinox Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Grunnen til at man kan bli kastet ut er fordi at folk skal ta den seriøst og ikke bare fylle inn fort og trykke neste. Hvis du fyller inn noe helt usaklig i forhold til hva du ellers har skrevet kan du bli kastet ut Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Noen som konkret kan fortelle meg at dette ikke er noe tull, og at jeg får kinobilleter eller dvd om jeg tar den? Blir nervøs når jeg skal gi ut slike opplysninger på nett.. Btw, noen som gidder ramse opp hvilke dvd-er man kunne velge mellom? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har ikke blitt kasta ut ennå, etter utallige vilkårlige avmerkinger på de svære sidene hvor man skal beskrive hva drikken gjør med følelsene osv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det begynner å bli en stund siden jeg tok den uten at jeg har mottatt noe, så jeg er en smule skeptisk. Jeg er dog ikke bekymret, jeg oppgav ikke mer informasjon enn man finner på www.telefonkatalogen.no. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Dæven steike, den tar jo aldri slutt. Men der ble jeg ferdig gitt. Heldigvis drikker jeg ikke altfor mye. Og en del av spørsmålene på slutten der var bare helt merkelige. SteffyBoy: Det står på slutten av undersøkelsen at den planlegges avsluttet i august, og at dvd'en/kinobillettene da vil bli sendt til de som har deltatt. Så det kan fortsatt være håp om å faktisk få noe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Nevnarion: Da venter jeg filmen/billettene (kan ikke huske hva jeg valgte) i posten en av de neste dagene. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Hehe, skulle tro at en gjennomsnittlig norsk borger, eller enda bedre; en forumbruker, visste litt om hvordan postvesenet i Norge fungerer (eller ikke fungerer). Gi det litt tid, SteffyBoy! Endret 31. august 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg hadde egentlig glemt hele undersøkelsen før jeg så denne tråden, så jeg var egentlig innstilt på at den ikke kom. Jeg blir derfor ikke skuffet om ingenting kommer, men positivt overrasket hvis det ligger en film i kassen. Jeg antar at det vil ta en uke eller to, da. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Nevnarion: Da venter jeg filmen/billettene (kan ikke huske hva jeg valgte) i posten en av de neste dagene. 6780327[/snapback] Det er hvertfall lov å håpe. Kan ikke si jeg har altfor store forhåpninger selv, jeg kommer ikke til å grine om det ikke skjer noe. Men kommer det en dvd så ville jo det vært hyggelig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva gikk du for? Jeg tror jeg valgte Good Night and Good Luck, faktisk. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva gikk du for? Jeg tror jeg valgte Good Night and Good Luck, faktisk. 6780578[/snapback] Jeg valgte Crash jeg. Jeg håper jeg får den Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 omg det tok lang tid... jævlig mange dumme og frustrerende spørsmål! håper faen meg jeg får de kinobillettene! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Tok Lord of War-dvd'en jeg. Tror dere det funker å ta undersøkelsen en gang til for å få fks. en dvd til? :!: I såfall skal jeg søren meg gjøre det. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) nå angrer jeg på at jeg begynnte x] FAEN! Jeg lot den stå mens jeg spiste, og da jeg kom tilbake kom det "Glemt passord" osv.. Alt det til ingen nytte Endret 1. september 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Gjennomførte selv denne undersøkelsen for noen uker siden. Valgte kinobilletter jeg Siden ser forsåvidt ganske så seriøs ut, så det er jo faktisk en mulighet for at vi får noe! Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Vis du søker på google finner du ut at mange har fått sine premier allerede Det tar cirka 2 uker Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Noen som har fått premien sin? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ingenting. Har egentlig gitt opp å håpe på å få noe. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Tviler på at vi kommer til å få noe. =/ Lenke til kommentar
EDB Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har ikke fått min dvd ennå. Venter fortsatt i spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå