Gå til innhold

Geforce 4 ti4200 eller radeon 9000PRO

Henok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er stort sett veldig fornøyd med mitt Gainward Ti4200 128 MB Golden Sample. Vifta bråker dessverre litt mye, selv om Gainward ikke er blant de mest bråkete.

Så hvis du har en stille pc bør du nok velge 9000PRO, ellers vil jeg anbefale Ti4200.

(edit)

9000PRO trenger ikke vifte, men Hercules sine kort har vifte alikevel.

[ Denne Melding var redigert av: EasyRaider på 2002-10-26 21:33 ]

Lenke til kommentar

Jeg fjerna kjølern på mitt Point Of View 128 mb, kjører bare med ei zalman chipset ribbe på core jeg @ 290 :smile: 12 desibel vifte @ 290/690 .. er meget fornøyd :smile: 128 mb ti 4200 kort @ ti4600+ speeds og så stille :smile:))

Trenger bare være litt fingernem og ha litt deler fra microplex.

er jo litt off topic det da men .. jeg vil klart anbefale Point Of View sitt 128 mb XP kort , koster 1800 kr da men så kan du klokke det til TI 4600 speeds :smile:

Lenke til kommentar

ehhh.. nå må vi skille mellom ren spillytelse og 3Dmarks ytelse...!

Mange tror at poengene i 3Dmarks er avgjørenede om et kort er bra eller ikke... Men faktum er at ati kortene faktisk er bedre grafikk messig i spill enn GF... eks 9000Pro vs Ti4200. GF'n scorer bedre i 3Dmarks, men mange opplever Ati'n som bedre visuelt!...

Lenke til kommentar

Tenk også fremover, det kommer nok spill med DX9, og da er det greit med et kort som støtter det. Også Radeon 9500PRO ser ut som et kort med masse muligheter, og forventet billigere en Ti4600.

Kortet kommer tross alt på markedet før jul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...