Mott Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg synes denne serien med spill trenger sin egen under kategori under spillforum for de mest omdiskuterte spillene (ca). Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg synes denne serien med spill trenger sin egen under kategori under spillforum for de mest omdiskuterte spillene (ca). 6772540[/snapback] Sier tittelen til den kategorien deg noe? C&C spillene er for tiden ikke veldig omdiskutert Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Siden januar i år er det opprettet 25 tråder om Command & Conquer på forumet vårt. Fire av disse er stengte tråder. Så nei, det er foreløpig ingen grunn til at denne spillserien skal få egen kategori under "mest omdiskuterte" :-) Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Mott spiller du ra2 aktivt? Jeg spiller gjerne en par matcher hver dag, har akkurat hentet fram spillet og det vekker gode minner. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 jeg spiller ikke ra2 aktivt nei. Men elsker serien har desverre bare mulighet for å spille Yuri's revenge. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fint hvis dere kan ta deres private dialog privat. Det har ingenting med tråden å gjøre :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå