Gå til innhold

har kjøpt ny data! hva jeg oppgradere

Anbefalte innlegg

ja som sagt hva syntes dere skulle blitt det første jeg burde kjøpt til denne? jeg spiller mange gode spill har mange filmer osv som jeg legger inn på den og tar opp fra tv, så det var litt generelt om hva jeg driver med på den.

her er link til info om maskinen http://coop.no/ncms.aspx?id=7728D7B8-3963-...81-DCC603FC234F

Videoannonse
Annonse

Hvis du liker og spille vå ville jeg shoppa et nytt skjermkort, et x1600, 7600gt, x1900gt, 7600gs eller noe sånt, alt etter hvor mye du vil betale og hva du har bruk for.

Den andre tingen er vel mer RAM eller ny CPU, RAM bilr vel billigere siden det er liten vits i og kjøpe ny Pentium D nå og hvis du vil ha Conroe må du sansynligvis kjøpe nytt hovedkort også.

Hvis du liker og spille vå ville jeg shoppa et nytt skjermkort, et x1600, 7600gt, x1900gt, 7600gs eller noe sånt, alt etter hvor mye du vil betale og hva du har bruk for.

Den andre tingen er vel mer RAM eller ny CPU, RAM bilr vel billigere siden det er liten vits i og kjøpe ny Pentium D nå og hvis du vil ha Conroe må du sansynligvis kjøpe nytt hovedkort også.

6772545[/snapback]

trudde skjermkortet var kanske bra jeg(er ingen ekspert) siden det er på 512mb og jeg kan spille doom 3 (som jeg har hørt krever ganske mye) på aller beste kvalitet

Endret av griped

Litt feil forum?

En tårn-pc med Media Center blir ikke automagisk en stue-pc.

Du spør heller ikke spesifikt om ting for stue-pc oppgradering.

I min egen lille menig, så er det nedverdigende for alle pene stue/HTPC kabinetter at produsenter lager en vanlig tårn-pc og stapper inn et tv-kort og Windows MCE og plutselig kaller det et Media Center. (Det var en rant til Medion, og spesiellt HP, ikke til trådstarter)

-C-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...