Torsph Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hei! jeg har tenkt til å selge tomtom navigator 5 til ppc (på minnekort) med software og skandinaviske kart. selger den uten gpsen. men hva er den verdt? Har en som er intressert og sier han har funnet "Maps of Western Europe"(Tomtom 5) for kr.499,- Så hva vil jeg kunne klare å få? takk Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 På CD koster den jo ca. 1700,- , så 499,- synes jeg var billig. Følger det med noe mer enn minnekortet, manual, aktiviseringskode etc ....? Hvor stort er kortet og hvilken type? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) alt orginalt følger med eske, produkt kode og alle manualer. Det eneste jeg tar vare på er GPSen. Er et SD-kort, men er ikke sikkert på hvor stor det er, men vil vel tro det er 256mb. Er et TomTom SD kort.. med software og skandinaviske kart. Endret 31. august 2006 av NeXz Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det eneste i pakka som har noe verdi er jo nøkkelen til kartet. Så hvor mange enheter kartet er blitt aktivert på har alt å si. Har nøkkelen blitt brukt på mer enn to enheter er pakka i praksis verdiløs. Så selv bare etter en aktivering vil jeg si at pakka har tapt seg betraktelig i pris. Da kan du kun bruke kartet du kjøper på en ny enhet og vil aldri ha muligheten til å kunne skifte mobil og fortsette og bruke kartet på denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå