goliatmo Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Huff ja, tenk om alle bøndene som flytter til oslo må drive å hjelpe andre!! Best at du holder deg hjemme i bakbygda di, så blir alle fornøyde Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det tar bare 3 - 6 måneder å skaffe bolig ja, så de bor ikke på gata i mellomtiden? og hvem som ikke har råd til noe sted å bo har råd til å ta inn på hotell? Nei, de gjør ikke det. De blir innlosjert av kommunen andre steder, som f.eks lavpris hoteller, hospitser, mottak osv. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 ...eller på selgerne av =Oslo, det er et krav om at de må være hjemløse.6775184[/snapback] Langt ifra. Det stilles ingen slike krav om det til selgerne av =Oslo. Det er faktisk ikke krav om noe dokumentasjon i det hele tatt på at man er vanskeligstilt. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg synes det er for jævelig , før kunne jeg kansje nå og da få lyst til og gi penger til en stakkar men nå har blitt så jævelig mange. Jeg føler at vi importerer tiggere fra andre land , og face it hvis vi fortsetter og gi penger til alle disse tiggerne vil det bli flere og flere etc. Kall meg gjerne en følelseløs faen, men jeg vil ha tilbake den tiden hvor man kunne gå gjennom Oslos gater uten og bli, forstyrret av tiggere, prostituerte etc. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Når du har råd til en flybillett på flere tusen kroner, kost og losji i Oslo, så trenger du faen ikke å tigge... mest lyst til å spytte ut tyggisen i koppene dems Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Jeg synes det er for jævelig , før kunne jeg kansje nå og da få lyst til og gi penger til en stakkar men nå har blitt så jævelig mange. Jeg føler at vi importerer tiggere fra andre land , og face it hvis vi fortsetter og gi penger til alle disse tiggerne vil det bli flere og flere etc. Kall meg gjerne en følelseløs faen, men jeg vil ha tilbake den tiden hvor man kunne gå gjennom Oslos gater uten og bli, forstyrret av tiggere, prostituerte etc. 6787415[/snapback] Jeg deler dine synspunkter her. Så lenge stat og kommune finner det legitimet å kreve inn neste halve inntekten min i skatt, burde jeg få gå i fred fra jobben og hjem til Ikea leiligheten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå